Αρχείο άρθρων

Επιχειρήσεις ώρα μηδέν.

Αναδιοργανώνοντας την Παραγωγική, οικονομική βάση, της  χώρας  με νέα επιχειρηματικά πρότυπα, με μια διαφορετική Προσέγγιση, η αρχή για ένα καλύτερο μέλλον. Πρέπει να πιστέψεις στον εαυτό σου. Είναι μια φράση που την ακούμε από παιδιά. Τόσο συχνά και τόσο πολύ που πλέον δε μας κάνει καμία...
Διαβάστε περισσότερα

Έχω μια Ιδέα.

Στην Ελλάδα της ύφεσης, το δαιμόνιο της φυλής παράγει καθημερινά χιλιάδες νέες ιδέες. Όλο και περισσότεροι στρέφονται στην λύση της επιχειρηματικότητας, ως διέξοδο στην ανεργία και στον κορεσμό της αγοράς. Οι ιδέες πέφτουν σύννεφο λοιπόν, είναι συνήθως δε μεγαλειώδης, και κατά κανόνα...
Διαβάστε περισσότερα

Νέα επιχειρηματική Δραστηριότητα.

Το μοντέλο των Πέντε Δυνάμεων του Porter   Ο Michael E. Porter -διάσημος αμερικανός καθηγητής του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ και σύμβουλος επιχειρήσεων- είναι ο δημιουργός του μοντέλου των Πέντε Δυνάμεων (ή οι Πέντε Δυνάμεις ή το μοντέλο των Πέντε Δυνάμεων του ανταγωνισμού). Ο Porter έγινε...
Διαβάστε περισσότερα

Ξεκινώ μια νέα επιχείρηση.

Καθημερινά νέες επιχειρήσεις δημιουργούνται, η βρίσκονται στα πρόθυρα να δημιουργηθούν. Χιλιάδες νέες ιδέες, από ένα δαιμόνιο λαό, που προσπαθεί να βρεί τον δρόμο ξανά για την ευημερία. Επιχειρήσεις, στην πλειονότητα τους, που γίνονται από νέους ανθρώπους, με όρεξη για δουλειά και με ένα καλύτερο...
Διαβάστε περισσότερα

Η παγκόσμια ζυγαριά αναγκών.

Ανάγκη, η έλειψη σε κάτι, υλικό η άυλο. Ένας Αμερικανός ψυχολόγος, ο Α. Μάσλοου, αναγνώρισε ότι οι ανάγκες είναι το κίνητρο που εξηγεί την ανθρώπινη συμπεριφορά και προσπάθησε να τις περιγράψει. Ο Μάσλοου θεώρησε ότι υπάρχουν πέντε σύνολα βασικών αναγκών που ιεραρχούνται με τον ακόλουθο...
Διαβάστε περισσότερα

Νέα Επιχειρηματικά Μοντέλα

    Ένα επιχειρηματικό μοντέλο είναι ένα πλαίσιο για τη δημιουργία οικονομικής, κοινωνικής και/ή άλλης μορφής αξίας.   Έτσι, ο όρος αυτός χρησιμοποιείται για ένα ευρύ φάσμα επίσημων και ανεπίσημων περιγραφών που αντιπροσωπεύουν βασικές πτυχές της επιχειρηματικής...
Διαβάστε περισσότερα

Bασικά επιχειρηματικά μοντέλα

Τα δύο βασικά επιχειρηματικά μοντέλα που θα επιβιώσουν τα επόμενα χρόνια είναι:   Multinational Πολυεθνικών εταιριών ικανών να επιχειρούν σε πολλές περιοχές του πλανήτη διαθέτοντας κεφαλαιακή επάρκεια, Know How, οργάνωση και δομή, ικανοποιώντας μαζικά περιοχές των αγορών...
Διαβάστε περισσότερα

Η κάλπικη λύρα.

Στον τριθέσιο καναπέ αγκαλιά με τον Πέτρο, ετών δέκα και την βασιλική πιο μεγάλη στα δώδεκα, απόγευμα Κυριακής, παρακολουθούμε ασπρόμαυρη ελληνική ταινία γυρισμένη γύρω στο  1950. Ο μικρός σπάζει κάθε τόσο την μεταξύ μας ησυχία, και την έντονη συναισθηματική φόρτιση που επικρατεί, κάνοντας...
Διαβάστε περισσότερα

Το Μάρκετινγκ μία άγνωστη λέξη και η ελληνική επιχείρηση.

Πολλοί Έλληνες επιχειρηματίες αμφισβητούν την σπουδαιότητα του Μάρκετινγκ .Υποστηρίζουν ότι υπάρχουν επιχειρήσεις οι οποίες ,ενώ έχουν μια σκιώδη οργάνωση Μάρκετινγκ ,επιτυγχάνουν. Γιατί επομένως ,να υποβληθούμε στη δαπάνη της πολυτέλειας ,όπως αυτοί την αποκαλούν να δημιουργήσουμε διεύθυνση...
Διαβάστε περισσότερα

Ιστορίες επιτυχίας

Procter & Gamble Η μεγάλη αμερικάνικη βιομηχανία καθαριστικών, σαπουνιών κι διαφόρων άλλων προϊόντων οικιακής χρήσης, η οποία συστάθηκε το 1837 από τον James Gamble (σαπουνοποιό) και τον William Procter (κηροποιό). To 1946 η εταιρεία λανσάρει το Tide, το πρώτο συνθετικό απορρυπαντικό για...
Διαβάστε περισσότερα