Στρατηγικό Marketing (Τοποθέτηση)

 

Με την στενή έννοια της στρατηγικής περιγράφει τις πολιτικές εκείνες που είναι ικανές στο να οδηγήσουν το προϊόν στην επιθυμητή θέση.

Το στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ εστιάζει στη δημιουργία και καταγραφή στρατηγικών προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και τρόπων για την προώθηση αυτών στην αγορά.

Αναλύει διεξοδικά κάθε στρατηγική πλευρά της λειτουργίας του μάρκετινγκ και καθορίζει τις πολιτικές της εταιρείας σε θέματα εξωστρέφειας. Θέτει στόχους και περιγράφει με ποιές ενέργειες θα επιτευχθούν, τέλος περιγράφει πώς θα επιτευχθούν.

 

Τα (6) βασικά ερωτήματα που θα πρέπει να απαντήσει οποιοσδήποτε θέλει να σχεδιάσει ένα Strategy Marketing Plan.


1. Ποια θέση κατέχουμε; 

 (Τη θέση στο μυαλό του καταναλωτή αλλά και τη θέση της εταιρείας ή του προϊόντος στην αγορά, στον παρόντα χρόνο.)

2. Ποια θέση θέλουμε να κατέχουμε;

(Τη θέση στο μυαλό του καταναλωτή αλλά και τη θέση της εταιρείας ή του προϊόντος στην αγορά, στον μέλλοντα χρόνο.)

3. Ποιον πρέπει να υπερνικήσουμε;

( Οτιδήποτε στο Εσωτερικό & στο Εξωτερικό Περιβάλλον του Οργανισμού, το οποίο μπορεί να προβλεφθεί ως πιθανό εμπόδιο.)

4. Έχουμε αρκετά χρήματα;

Το Σύνολο του Ποσού που θα χρειασθεί για την Ολοκλήρωση του Στρατηγικού Πλάνου Ενεργειών και κάποιων Έκτακτων Εξόδων. Επίσης, θα πρέπει να προσδιοριστούν και οι Πηγές απ’ τις οποίες θα αντληθεί το Ποσό αυτό. 

5. Μπορούμε να μείνουμε σταθεροί;

Ποια είναι αυτά τα Συστατικά της Προσωπικότητάς μας και της Εσωτερικής Λειτουργίας του Οργανισμού μας, που θα υποστηρίξουν την Παραμονή μας στην πορεία προς τη θέση που θέλουμε να κατέχουμε, παρ’ όλα τα Εμπόδια που θα συναντήσουμε;

6. Οι προωθητικές ενέργειες της εταιρείας ταιριάζουν με τη θέση που έχουμε επιλέξει;
Οι επικοινωνιακές ενέργειες μιας Εταιρείας, θα πρέπει να συνδράμουν και να φωτογραφίζουν τη Θέση την οποία η Εταιρεία έχει επιλέξει να κατέχει.

 

Παράδειγμα

https://www.marketingon.eu/news/strategy-marketing-plan/

 

Επικοινωνήστε μαζί μας.

 
 
 
 

 

 

 

Η επιστήμη του Marketing

Το σύγχρονο Marketing εμφανίστηκε για πρώτη φορά στις αρχές του 20ου αιώνα. Η δημιουργία αυτού που ονομάζουμε "επιστήμη του Marketing" αναπτύχθηκε μέσα από μία σειρά ενεργειών και σε διάφορες χρονικές περιόδους, οι οποίες διακρίνονται σε τρεις διαφορετικές εποχές. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του...

Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/home/newscbm_85032/15/
 

Ιστορίες επιτυχίας

Procter & Gamble Η μεγάλη αμερικάνικη βιομηχανία καθαριστικών, σαπουνιών κι διαφόρων άλλων προϊόντων οικιακής χρήσης, η οποία συστάθηκε το 1837 από τον James Gamble (σαπουνοποιό) και τον William Procter (κηροποιό). To 1946 η εταιρεία λανσάρει το Tide, το πρώτο συνθετικό απορρυπαντικό για...

Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/home/newscbm_85032/15/