Οι βασικές αιτίες που ο καταναλωτής θα προτιμήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σε μια κατηγορία ενσωματώνονται στο Marketing Concept.
Ο βασικός λόγος η απάντηση στο γιατί προτιμούνται "Προϊόντα".
Στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα, όλα τα τμήματα μιας...
Διαβάστε περισσότερα
Η καθυστέρηση των εισπράξεων βάζει μια εταιρεία σε κίνδυνο.
Μια κατάσταση που για να χειριστεί, χρειάζεται εξειδικευμένο προσωπικό, και πολύ καλή ψυχολογία. ...
Διαβάστε περισσότερα
Πιστοί πελάτες σημαίνει μόνιμοι πελάτες. Και μόνιμοι πελάτες σημαίνει σταθερό κέρδος.
1. Να δίνετε πάντα στους πελάτες σας αυτά που τους υπόσχεστε και λίγο περισσότερο. Φροντίζετε να είστε συνεχώς σε αυτή την πλεονεκτική θέση.
2. Να διατηρείτε πάντα σταθερή την ποιότητα και τα...
Διαβάστε περισσότερα
☞Δημιουργήστε ένα μήνυμα (marketing concept) αρκετά ικανό να δελεάσει τον τύπο των πελατών που απευθύνεστε. Αυτό θα τους κάνει να θεωρήσουν ότι είστε «ειδικός» στον τομέα που δραστηριοποιήστε. Κι εννοείται πως οι άνθρωποι προτιμούν να συνεργάζονται με ειδικούς. Το μήνυμά σας πρέπει να αφορά την...
Διαβάστε περισσότερα
Ο πραγματικός πλούτος μιας επιχείρησης είναι το πελατολόγιό της.
Οι πελάτες που αγοράζουν ξανά & ξανά από μια επιχείρηση,αποτελούν και το βασικό κέρδος της, αφού έχουν αφαιρεθεί πρώτα τα κόστη προώθησης.
Το καινούργιο πελατολόγιο όμως είναι αυτό που δημιουργεί το μέλλον και οποιαδήποτε...
Διαβάστε περισσότερα
Τα (6) βασικά ερωτήματα που θα πρέπει να απαντήσει οποιοσδήποτε θέλει να σχεδιάσει ένα Strategy Marketing Plan.
1. Ποια θέση κατέχουμε;
(Τη θέση στο μυαλό του καταναλωτή αλλά και τη θέση της εταιρείας ή του προϊόντος στην αγορά, στον παρόντα χρόνο.)
2. Ποια θέση θέλουμε να...
Διαβάστε περισσότερα
Ο τέταρτος βασικός τομέας του Marketing, η Προώθηση Προϊόντων, στηρίζεται στη διαδικασία Επικοινωνίας της Επιχείρησης με το Δυνητικό Πελατολόγιό της.
Αποτελεί, δε, και τον τελικό κρίκο στην Αλυσίδα του Marketing, πριν τη δημιουργία της Ζήτησης.
Η εξίσωση που ακολουθείται είναι η εξής;
Μήνυμα...
Διαβάστε περισσότερα
Ο τέταρτος βασικός τομέας του Marketing, η Προώθηση Προϊόντων, στηρίζεται στη διαδικασία Επικοινωνίας της Επιχείρησης με το Δυνητικό Πελατολόγιό της.
Αποτελεί, δε, και τον τελικό κρίκο στην Αλυσίδα του Marketing, πριν τη δημιουργία της Ζήτησης.
Η εξίσωση που ακολουθείται είναι η...
Διαβάστε περισσότερα
Από την ύφεση σε κατάσταση ισχύος. Άτομα ή ομάδες που κάποτε είχαν έρθει σε ισχύ, μπορούν εύκολα να το επαναλάβουν ακολουθώντας την επιτυχημένη συνταγή, και να επαναπροσδιορίσουν το μέλλον τους, ανεξάρτητα από ποια είναι η σημερινή τους κατάσταση.
«Μετά και τα νέα εσωστρεφή μέτρα που...
Διαβάστε περισσότερα
Ο Έλληνας καταναλωτής του σήμερα.
Ήταν στα τέλη της δεκαετίας του ’70, όταν ο πατέρας έπρεπε να κατέβει στην πόλη.
Ήταν μία επίσκεψη σημαντική, που πραγματοποιούταν έξι φορές το χρόνο, κάθε χρόνο. Και πάντα, πριν φύγει, παιζόταν ακριβώς η ίδια σκηνή. Πάντα με τον ίδιο πανομοιότυπο τρόπο. «Η...
Διαβάστε περισσότερα