Αρχείο άρθρων

Στρατηγικό Marketing

Η έννοια της Στρατηγικής είναι ταυτόσημη με το Σκάκι. Έχοντας σαν κύριο στόχο το πιόνι του βασιλιά, οι δύο αντίπαλοι προβλέπουν κινήσεις, βάσει πολιτικής.             Στρατηγική, λοιπόν, θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν είναι τίποτα άλλο από την πολιτική ενεργειών προς...
Διαβάστε περισσότερα

Έξοδος Κινδύνου από την Ασφυξία της Αγοράς

Η δύσκολη σημερινή κατάσταση είναι απόρροια συγκεκριμένων λόγων. Ο εντοπισμός των αιτιών, και στη συνέχεια ο χειρισμός τους αποτελεί το μοναδικό, ίσως, τρόπο αντιμετώπισης της κατάστασης. Η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά από την αλλαγή πολιτικής των Τραπεζικών Ιδρυμάτων αλλά και η αδυναμία του...
Διαβάστε περισσότερα

Ο ανθρώπινος τρόπος κατανόησης δεδομένων

  Εν αρχή ήν ο λόγος...   Η φράση που αρχίζει η Αγία Γραφή κι εμπεριέχει τόση σοφία. Ο άνθρωπος που ζει μόνος του είναι, λέει ο Αριστοτέλης, ή Θεός ή Θηρίο, ενώ ο  Νίτσε είχε αναφέρει κάποτε ότι, εάν ένας άνθρωπος ανέβει στην κορυφή ενός βουνού και μείνει...
Διαβάστε περισσότερα

Η κατάσταση που διαμορφώνεται στη Νέα Αγορά

Η ύφεση της παγκόσμιας οικονομίας και κυρίως του δυτικού κόσμου χαρακτηρίζει έντονα την εποχή μας, μία κατάσταση που η αιτιολογική της προσέγγιση είναι συγκεκριμένη. - Προσφορά πολύ φθηνών προϊόντων στην παγκόσμια αγορά από αναδυόμενες νέες αγορές, (Κίνα, Ινδία, Λατινική Αμερική, Νότια Αφρική...
Διαβάστε περισσότερα

Τα παράδοξα της ελληνικής οικονομίας

Η οικονομική ύφεση αποτέλεσε μόνο την αφορμή, των σημερινών προβλημάτων που αντιμετωπίζει το σύνολο των ελληνικών επιχειρήσεων. Με την πτώση της κατανάλωσης, που εδώ και χρόνια είχε αρχίσει οι οποιεσδήποτε ανεπάρκειες ήρθαν στο προσκήνιο. Η έλλειψη σε  οργάνωση, δομές, έρευνα,...
Διαβάστε περισσότερα

Crisis Marketing: Αντιμετωπίζοντας την Κρίση

"Η αποσταθεροποίηση του ατόμου που έρχεται αντιμέτωπο με μία ασυνήθιστη κατάσταση, η οποία αποτελεί πρόβλημα για το άτομο που αδυνατεί να το αποφύγει, όσο και να το επιλύσει." Ορισμός της κρίσης κατά Caplan (1964) Οι Κινέζοι αναπαριστούν την έννοια της κρίσης, με δύο σύμβολα (ιδεογράμματα): το...
Διαβάστε περισσότερα

Η Εξωστρέφεια ως βασική προϋπόθεση επιτυχίας

Στρέφομαι προς τα έξω, αυξάνω τον χώρο που καταλαμβάνω, μεγαλώνω την περιοχή μου, δημιουργώ νέες περιοχές, αυξάνω την επιβίωσή  μου. Οτιδήποτε θα μπορούσε να έχει τη φορά ενός ανύσματος, με αυξητική συμπεριφορά, φωτογραφίζει την έννοια της εξωστρέφειας. Για να επιτευχθεί εξωστρεφής συμπεριφορά...
Διαβάστε περισσότερα

Της Ελλάδας τα παιδιά...

Η Ελληνική ιστορία επαναλαμβάνεται Ήταν κάπου στα 1832, όταν ο Βαυαρός Όθων, (Otto Friedrich Ludwig von Wittelsbach), αναλαμβάνει πρώτος βασιλιάς των Ελλήνων, διαδεχόμενος τον δολοφονημένο Ιωάννη Καποδίστρια, σε μια κατάσταση ολοσχερούς διάλυσης. Το νεοσύστατο Ελληνικό κράτος, που έχει ήδη «πάρει...
Διαβάστε περισσότερα

Επιχειρηματικοί Κανόνες

Οι επιχειρηματικοί κανόνες αλλάζουν και διαμορφώνονται ανάλογα με τις εποχές. Οι επιχειρήσεις που είναι προσανατολισμένες στην ικανοποίηση του πελάτη αλλά και στο εταιρικό κέρδος, οφείλουν να εξελίσσουν το επιχειρηματικό τους πλαίσιο. Στον πίνακα που ακολουθεί, παρατίθενται επιχειρηματικά...
Διαβάστε περισσότερα

3 Τρόποι για να ξανακερδίσετε τους Δυσαρεστημένους Πελάτες σας

1. Αναλάβετε την ευθύνη του λάθους Κάτι που τρελαίνει τους πελάτες και λειτουργεί σίγουρα εναντίον σας είναι να γίνεστε αμυντικός και να κατηγορείτε οποιονδήποτε εκτός της εταιρείας σας. Αντί να κλαίτε για το γάλα που χύσατε, εσείς κατηγορείτε την αγελάδα. Να βάζετε τον εαυτό σας στη θέση του...
Διαβάστε περισσότερα