Συμβουλές

Προώθηση Προϊόντων

  Ο τέταρτος βασικός τομέας του Marketing, η Προώθηση Προϊόντων, στηρίζεται στη διαδικασία Επικοινωνίας της Επιχείρησης με το Δυνητικό Πελατολόγιό της. Αποτελεί, δε, και τον τελικό κρίκο στην Αλυσίδα του Marketing, πριν τη δημιουργία της Ζήτησης. Η εξίσωση που ακολουθείται είναι η εξής; Μήνυμα...
Διαβάστε περισσότερα

 

 

 

 

Τα τρία πιο διαδεδομένα οργανογράμματα είναι, τύπου Πυραμίδας,  Δένδρου, Κυκλικό.

 

Οργανική Αξιολόγηση Επιχείρησης

Κάνε το Τέστ.

https://business-analysis.info/Structures-Pre-Evaluation-Test