Marketing Concept
2013-01-07 18:51
Οι βασικές αιτίες που ο καταναλωτής θα προτιμήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σε μια κατηγορία ενσωματώνονται στο Marketing Concept.
Ο βασικός λόγος η απάντηση στο γιατί προτιμούνται "Προϊόντα".
Στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα, όλα τα τμήματα μιας εταιρείας ευθυγραμμίζονται κι εκπαιδεύονται στο να στηρίζουν το Marketing Concept.
Όλοι οι παράγοντες που αποτελούν τις διαστάσεις ενός οργανισμού πρέπει να συνεισφέρουν στην υλοποίηση της στρατηγικής του Marketing ικανοποιώντας πλήρως τους πελάτες και το εταιρικό κέρδος.
Φώτης Λαζάρου
Business Process Re-engineering Officer