Τρόποι Προσέλκυσης Πελατών

☞Δημιουργήστε ένα μήνυμα (marketing concept) αρκετά ικανό να δελεάσει τον τύπο των πελατών που απευθύνεστε. Αυτό θα τους κάνει να θεωρήσουν ότι είστε «ειδικός» στον τομέα που δραστηριοποιήστε. Κι εννοείται πως οι άνθρωποι προτιμούν να συνεργάζονται με ειδικούς. Το μήνυμά σας πρέπει να αφορά την Κλίμακα Αναγκών.

☞Να είστε συνεπείς & σταθεροί στην επικοινωνία του μηνύματός σας. Μόλις ολοκληρώσετε τη δημιουργία του μηνύματός σας, και έχετε διαπιστώσει την αποτελεσματικότητά του σε ένα ικανό δείγμα του τύπου των πελατών σας, αρχίστε σταδιακά τη μέγιστη κοινοποίησή του σε όλα τα τμήματα της αγοράς-στόχου σας. Μην αλλάξετε τίποτα από τα στοιχεία του μηνύματος. Μόνον έτσι απλά θα «δουλέψει».

☞Επαναλάβετε αρκετά συχνά την επικοινωνία του μηνύματος στους επιθυμητούς αποδέκτες. Η επανάληψη είναι αυτή που θα προξενήσει τη μέγιστη διείσδυση του μηνύματος. Το καλό Marketing προϋποθέτει ένα απλό, ισχυρό μήνυμα, επιμονή σε αυτό και συνεχή επανάληψη. Στατιστικά, υπολογίζεται ότι το target group θα πρέπει να εκτεθεί 3 φορές τουλάχιστον σε ένα Marketing Concept, μέχρι  να αυξηθεί το ενδιαφέρον του.

 

Καλή επιτυχία.

 

Οργανική Αξιολόγηση Επιχείρησης

Κάνε το Τέστ.

https://business-analysis.info/Structures-Pre-Evaluation-Test

 

 

Η κάλπικη λύρα.

Στον τριθέσιο καναπέ αγκαλιά με τον Πέτρο, ετών δέκα και την βασιλική πιο μεγάλη στα δώδεκα, απόγευμα Κυριακής, παρακολουθούμε ασπρόμαυρη ελληνική ταινία γυρισμένη γύρω στο  1950. Ο μικρός σπάζει κάθε τόσο την μεταξύ μας ησυχία, και την έντονη συναισθηματική φόρτιση που επικρατεί, κάνοντας...

Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/home/newscbm_85032/18/