Τρόποι για να βρείτε την Ιδανική Επιχειρηματική Ιδέα.

Κατανοήστε τον πελάτη σας. 

Θα σκεφτείτε πως είναι δυνατόν να γνωρίζετε τους πελάτες σας πριν πραγματοποιήσετε την επιχειρηματική σας ιδέα; Η απάντηση είναι απλή. Οι πελάτες είναι το παν στην επιχείρηση, και για αυτόν τον λόγο χωρίς πελάτες δεν υπάρχει επιχείρηση. Αν έχετε μια ιδέα μην προσπαθήσετε να την αναπτύξετε γύρω από το τι νομίζετε ΕΣΕΙΣ για το τι θα άρεσε στους πιθανούς πελάτες σας, αλλά βρείτε τι χρειάζονται πραγματικά εκείνοι.

Έχετε Πάθος. 

Το πάθος εδώ δεν σημαίνει να είστε φανατικοί για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Σημαίνει να έχετε το ενδιαφέρον σας στραμμένο σε αυτό που κάνετε. Τα πρώτα δύο χρόνια, τις περισσότερες φορές θα βρεθείτε να περνάτε 15 ή 18 ώρες την ημέρα εργαζόμενοι. Θα πρέπει συνεχώς να βρίσκετε τρόπους να βελτιώνετε και αναπτύσσετε την επιχείρησή σας αλλά και να μιλάτε για αυτήν παντού και με οποιονδήποτε. Αν ξεκινάτε μια διαδικασία για την οποία δεν έχετε πάθος, κάτι που δεν σας δίνει το κίνητρο να χοροπηδάτε από το κρεβάτι σας κάθε πρωί, θα είναι πολύ δύσκολο να αφιερώσετε τις ώρες και την ενέργεια που απαιτούνται για να το κάνετε πετυχημένο.

Κατανοήστε τον ανταγωνισμό. 

Κάθε επιχείρηση έχει ανταγωνισμό – άμεσο ή έμμεσο. Επιπλέον, πρέπει να γνωρίζετε ότι κάποιοι ανταγωνιστές σας είναι αδίστακτοι . Εννοώντας, πως αν προσφέρετε ένα προϊόν που είναι παρόμοιο με το δικό τους, αλλά σε χαμηλότερη τιμή, αυτοί οι ανταγωνιστές θα χαμηλώσουν κι άλλο τις τιμές για να σας φτάσουν ή να σας προσπεράσουν. Αν έχουν ήδη τοποθετήσει τις επιχειρήσεις τους στην αγορά, ίσως είναι ικανοί να σας οδηγήσουν σε τέτοιες εκπτώσεις που θα σας βγάλουν «εκτός παιχνιδιού». Εάν δεν γνωρίζετε τους ανταγωνιστές σας και το τι θα μπορούσαν να κάνουν για να σας βγάλουν από την αγορά, ίσως αφιερώσετε τον περισσότερο χρόνο σας σε πόλεμο τιμών, αντί να τον αφιερώσετε στην ανάπτυξη της εταιρείας σας.

Εξασφαλίστε την απαραίτητη Ρευστότητα. 

Πολλοί επιχειρηματίες μπαίνουν στην κόσμο των επιχειρήσεων με πολλές σπουδαίες ιδέες, αλλά πολύ χαμηλή κατανόηση του κεφαλαίου που θα χρειαστεί για να απογειώσουν το εγχείρημα. Οι περισσότεροι θα πρωτοτυπήσουν με το προϊόν ή την υπηρεσία τους, αλλά δεν θα καταλάβουν τι κεφάλαιο χρειάζεται για να διαχειριστούν τον υπόλοιπο οργανισμό, συμπεριλαμβανομένου του marketing, υπαλλήλους (μισθούς κλπ), ασφάλειες, προμήθειες και άλλα σημαντικά έξοδα όπως τηλέφωνα, internet κλπ. Γνωρίζοντας το σύνολο της ρευστότητας που απαιτείται για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, θα σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε πως όλα σας τα κόστη (προβλεπόμενα και έκτακτα), μπορούν να καλυφθούν από την επιχείρηση. Πολλές επιχειρήσεις αποτυγχάνουν επειδή δεν μπορούν απλά να καλύψουν βασικά έξοδα, όπως ενοίκια, αναλώσιμα, κλπ.

Να γνωρίζετε ποιος είστε. 

Να γνωρίζετε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες σας. Να γνωρίζετε πως είστε έτοιμοι, πρόθυμοι και ικανοί να κάνετε ότι χρειαστεί ώστε το εγχείρημά σας να οδηγηθεί σε επιτυχία. Επιπλέον, να γνωρίζετε την προσωπική σας οικονομική κατάσταση, και τι χρειάζεται να «βγάζει» η επιχείρησή σας για να καλύψει το κόστος ζωής σας.

 

Οργανική Αξιολόγηση Επιχείρησης

Κάνε το Τέστ.

https://business-analysis.info/Structures-Pre-Evaluation-Test

 

 

"Όλοι οι πετυχημένοι κάνουν τα ίδια πράγματα. Και όλοι οι άλλοι πάλι τα ίδια κάνουν."

 

Business Plan

Έχεις σχέδιο; δεν έχεις; τότε που πας, γύρνα πίσω...


Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/

 

Από το Τσαρούχι στη Louis Vuitton.

Ο Έλληνας καταναλωτής του σήμερα. Ήταν στα τέλη της δεκαετίας του ’70, όταν ο πατέρας έπρεπε να κατέβει στην πόλη. Ήταν μία επίσκεψη σημαντική, που πραγματοποιούταν  έξι φορές το χρόνο, κάθε χρόνο

Διαβάστε περισσότερα:

Αναδιοργάνωση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων

Όλες οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν είναι παρά προεκτάσεις του ατόμου επιχειρηματία και του γνωστικού του γίγνεσθαι. Κυρίως διαμορφώνονται από τον Επιχειρηματία-ηγέτη-manager-παραγωγό και σε δεύτερη μοίρα από μια ολιγάριθμη ομάδα ατόμων, συνεργάτες, στελέχη, υπαλλήλους.

Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/