Το κυκλοφορικό σύστημα σε έναν οργανισμό.

Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να καταστρέψεις έναν οργανισμό που μπορεί να λειτουργεί για χρόνια με τα οποιαδήποτε μπλοκαρίσματα, ανεπάρκειες ή στρεβλώσεις. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι τα σημεία που θα παραθέσουμε είναι αυτά που απαρτίζουν τις πραγματικές αιτίες για την ευημερία ή τα δεινά ενός οργανισμού.

Στο σύνολό τους αλλά και μεμονωμένα, μπορούν να οδηγήσουν σε εσωστρέφεια ή αντίστοιχα σε εξωστρέφεια οποιαδήποτε επιχειρησιακή ομάδα.

Τα σημεία αυτά λειτουργούν  όπως το κυκλοφορικό σύστημα στον ανθρώπινο οργανισμό με τις χιλιάδες φλέβες και αρτηρίες. Οι οποίες δίνατε σε ιδανική κατάσταση να αιματώνουν σωστά όλο το σώμα και σε φθίνουσα κατάσταση να δημιουργούν μικροπροβλήματα, μεγαλύτερα προβλήματα ή και εμφράγματα. 

 

Ψεύτικες  ή αλλοιωμένες   αναφορές.

 Όταν οι  αναφορές που καταφθάνουν στη Διοίκηση από διάφορες περιοχές ενός οργανισμού μεταφέρουν ψευδή ή αλλοιωμένα δεδομένα, αναπτύσσονται λάθος  πολιτικές, ενέργειες  δαπανάτε χρόνος για έρευνες και αποπροσανατολίζουν την εκάστοτε Διοίκηση από το τι πραγματικά συμβαίνει σε μία περιοχή.

Μη συμμόρφωση προς εντολές

Δημιουργεί ανεκτέλεστο έργο γύρω από μία περιοχή και μεταφέρει  μεγάλο αριθμό στόχων στον παρόντα χρόνο.

Αλλοιωμένες εντολές

Ότι προστίθεται ή αλλάζει σε μία εντολή έχει ως αποτέλεσμα να βγάζει άχρηστη όλη την προηγούμενη κίνηση και να την κάνει να επαναλαμβάνεται

Έλλειψη αναφορών

Το να ανακαλύψεις αν κάτι έχει συμβεί αυξάνει την κίνηση στις γραμμές, προκαλεί ανησυχία και αβεβαιότητα σε υψηλό σημείο 

Κακή χρήση επικοινωνιών

Ανοιχτοί κύκλοι επικοινωνιών που δεν έχουν απαντηθεί εγκαίρως ή ποτέ

Παράληψη πληροφοριών

Οι επικεφαλής παραλείπουν να ενημερώνουν τους υφισταμένους με αποτέλεσμα οι τελευταίοι να αναπτύσσουν διαφορετικές ενέργειες με την πρώτη και αντιστρόφως.

Έλλειψη ολοκληρωμένων προτάσεων  

Είτε στην ανατομία της πρότασης είτε σε πληροφορίες οι οποίες παραλείπονται σε σχέση με περιοχές, πόστα και ενέργειες ενός οργανισμού.

Καταπίεση στις γραμμές

Οι γραμμές κατακλύζονται από αυθαιρεσίες θεωρήσεις, με αποτέλεσμα ζωτικές πληροφορίες ή ενέργειες να μην εκτελούνται.

Ενάντιες εντολές

Οι υφιστάμενοι εκδίδοντας πάρα πολλές εντολές άγνωστες στους ανωτέρους με αποτέλεσμα να αλλοιώνονται ή να χάνονται οι αρχικές εντολές .    

Εντολές που αφορούν μόνο τον παρόντα χρόνο

Το αποτέλεσμα είναι να καταργούν πάσης φύσεως στόχων.

Ανύπαρκτοι στόχοι

Η έλλειψη στόχων έμμεσων ή άμεσων οι οποίοι δεν προσανατολίζουν σε μία κατεύθυνση καθώς και η άγνοια ευρύτερων στόχων εμποδίζει την παραγωγή έργου

Εξωπραγματικοί στόχοι

Το αποτέλεσμα είναι να παράγεται έργο άνευ ουσίας παράταιρο των ευρύτερων στόχων

Ενάντιοι στόχοι 

Στόχοι υφισταμένων που εναντιώνονται σταματούν ή δημιουργούν σύγχυση στις γραμμές

Στόχοι που έχουν σταματήσει

Εμφανίζονται σε περιοχές με αλλοιωμένες αναφορές ή χωρίς στατιστική και δημιουργούν πανικό και ανεπτυγμένη κίνηση γύρω από τις περιοχές όταν αναπτυχτούν.

Ενέργειες σε θέματα άσχετα προς τους στόχους και σκοπούς

Το φαινόμενο αναπτύσσεται σε μέλη του προσωπικού που ασχολούνται με πράγματα που απλά τους αρέσουν αποσπώντας την προσοχή παραμελώντας καθήκοντα.

Εντολές που είναι ληξιπρόθεσμες

Δράση ενέργειες και γραμμές εκτός χρόνου που δημιουργούν μπρος πίσω και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Παραβίαση καταστάσεων λειτουργίας και προσωπικής ηθικής

Η παραβίαση εφαρμοσμένων πρωτοκόλλων (συγκεκριμένων βημάτων ) εν πλήρη συνείδηση καθώς και ανήθικές πράξεις ή ενέργειες εντός ενός οργανισμού δημιουργούν ανεπτυγμένη κίνηση σε γραμμές και περιοχές για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Λάθος κατάσταση λειτουργίας

Ανατίθεται ή αναλαμβάνεται η διενέργεια λάθος βημάτων, λάθος ενεργειών με αποτέλεσμα μπέρδεμα στις γραμμές αύξηση του χρόνου, παραπληροφόρηση.

Εγκατάλειψη πόστου   

Η εγκατάλειψη περιοχής για μικρότερο ή μεγαλύτερο διάστημα χωρίς την πρωτύτερη κάλυψη αυτού μπορεί να φέρει και την κατάρρευση των επικοινωνιών και της παραγωγής στην περιοχή.

Παράλειψη κάποιας συγκεκριμένης γραμμής επικοινωνίας

Δημιουργία σύγχυσής από την παράλειψη ζωτικών δεδομένων του διαύλου.

Παραβιασμένοι σκοποί

Περιοχές τμήματα ή πόστα που χρησιμοποιούνται για διαφορετικούς σκοπούς από τον προβλεπόμενο εξαρθρώνουν την παραγωγή και τις κανονικές γραμμές ενός οργανισμού.

Υπερβολική συσσώρευση και καθυστέρηση εργασιών 

Μπορεί να προκαλέσει και πλήρες κραχ(σταμάτημα) σε ένα άτομο ή περιοχή.

Εντολές –Δηλώσεις – Αναφορές από αναρμόδιους 

 Δημιουργούν σύγχυση γύρω από περιοχές δράσεις σκοπούς στόχους.

Λάθος γραμμές

Επικοινωνίες ή γραμμές παραγωγής που δεν καταλήγουν πουθενά.

Λάθος οργάνωση

Επικοινωνίες και διαδικασίες που δεν συνάδουν, δεν ευθυγραμμίζονται και  δεν εξυπηρετούν συγκεκριμένους στόχους και σκοπούς δημιουργώντας πολυπλοκότητα.

Κακό οργανόγραμμα – Καθόλου οργανόγραμμα

Δημιουργία αναγκαστικής κίνησης χαοτικού χαρακτήρα χωρίς οι ενέργειες να καταλήγουν λιγότερο ή περισσότερο στους στόχους. Τα μέλη του προσωπικού βρίσκονται σε σύγχυση ως προς τα καθήκοντα των ιδίων και όλων των υπολοίπων μέσα στον οργανισμό.

Μη εκπαιδευμένα μέλη του προσωπικού  

Η έλλειψη στελεχιακής εκπαίδευσης σχετικά με τη δομή τη λειτουργία τους σκοπούς τους στόχους και το οργανόγραμμα ενός οργανισμού επιφέρει μη παραγωγική και ανεπτυγμένη κίνηση  σε έναν οργανισμό με ανθρώπους που φαίνονται πολυάσχολοι, αλλά  έχοντας τελικά πολύ λίγο «προϊόν».

Μη παραγωγικό προσωπικό

Μέλη του προσωπικού που αποδεδειγμένα σταματούν μπλοκάρουν αλλοιώνουν ή επιφέρουν σύγχυση και ανεπτυγμένη κίνηση  στις γραμμές και τις επικοινωνίες ενός οργανισμού.

Συχνά προβλήματα προσωπικού 

Με αποτέλεσμα η Διοίκηση να ασχολείται επανειλημμένως με θέματα ή προβλήματα που δημιουργούν κατ επανάληψη και χωρίς να χρησιμοποιούν την προτεινόμενη λύση μέλη του προσωπικού.

Δικαιολογίες και προϋποθέσεις  «εν αναμονή»

Προγράμματα, πλάνα, σχέδια, ενέργειες, δράσεις που σταματούν εξαιτίας πραγμάτων «που λείπουν».

Υπερβολική εργασία

Από μόνη της υποδηλώνει την αδυναμία χειρισμού ανεπτυγμένης κίνησης μπλοκαρισμάτων, κακών γραμμών και επικοινωνιών.  Λάθος οργάνωσης.

Διοικητική ανευθυνότητα 

Η συγκατάβαση σε αναφορές οι οποίες δεν πιστοποιούνται ως προς τους στόχους. Η έλλειψη στατιστικών, το να επιτρέπονται φράσεις όπως: νομίζω, ίσως, αν, εφόσον, είναι εντάξει κλπ.

Αποσταθεροποίηση στελέχους   

Όταν γύρω από ένα στέλεχος αναπτύσσεται τέτοια και τόση διατάραξη σε επικοινωνίες, γραμμές, αναφορές η περιοχή μπαίνει σε κίνδυνο.  

Κακοβουλία

Η επί τούτου δημιουργία των προαναφερθέντων μερικώς ή ολικώς στις επικοινωνίες ή στις γραμμές ενός οργανισμού.

Καταστροφές

Συνήθως ακολουθούν μετά από μία περίοδο υπερβολικής συσσώρευσης όλων των παραπάνω.

 

 

Επιχειρησιακός ανασχεδιασμός / αναδιοργάνωση

Έχοντας σαν τελικά προιόντα τον εξορθολογισμό των μονάδων κόστους και την ανάδειξη των υπεραξιών σε όλο το φάσμα, τομείς μιας επιχείρησης

 

Αξιολόγιση Επιχείρησης.

Η ανάπτυξη µίας επιχείρησης, καθώς και η ικανότητά της να παραμείνει ανταγωνιστική, εξαρτάται από το βαθμό στον οποίο αναζητά νέες ιδέες, βελτιώνει τους παραγωγικούς συντελεστές ή φροντίζει για την ελαχιστοποίηση του λειτουργικού της κόστους.

 

Τρόποι για να βρείτε την Ιδανική Επιχειρηματική Ιδέα.

Κατανοήστε τον πελάτη σας. 

Θα σκεφτείτε πως είναι δυνατόν να γνωρίζετε τους πελάτες σας πριν πραγματοποιήσετε την επιχειρηματική σας ιδέα; Η απάντηση είναι απλή. Οι πελάτες είναι το παν στην επιχείρηση, και για αυτόν τον λόγο χωρίς πελάτες δεν υπάρχει επιχείρηση. Αν έχετε μια ιδέα μην προσπαθήσετε να την αναπτύξετε γύρω από το τι νομίζετε ΕΣΕΙΣ για το τι θα άρεσε στους πιθανούς πελάτες σας, αλλά βρείτε τι χρειάζονται πραγματικά εκείνοι.

 

Τι λένε οι άλλοι για εμάς.

Ο διαφορετικός τρόπος προσέγγισης των πωλήσεων. Δημιουργήσατε θετικά συναισθήματα για να συνεχίσουμε να κάνουμε με πολύ κέφι τη δουλειά μας. Ευχαριστώ πολύ για αυτό που μας “προσφέρατε”.

Κασελίμη Αμαλία - AXIVEN Group of Companies

 

Πράγματα που πρέπει να ζητήσετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις Β2Β.

Ζητήστε βοήθεια.

Όταν χρειάζεστε βοήθεια, απλά ζητήστε τη. Ζητήστε από τον υπεύθυνο πωλήσεων της εταιρείας σας να σας δώσει ιδέες, συμβουλές και μηνύματα της αγοράς.

 

Τρόποι Προσέλκυσης Πελατών

☞Δημιουργήστε ένα μήνυμα (marketing concept) αρκετά ικανό να δελεάσει τον τύπο των πελατών που απευθύνεστε. Αυτό θα τους κάνει να θεωρήσουν ότι είστε «ειδικός» στον τομέα που δραστηριοποιήστε. Κι εννοείται πως οι άνθρωποι προτιμούν να συνεργάζονται με ειδικούς. Το μήνυμά σας πρέπει να αφορά την Κλίμακα Αναγκών.