Πράγματα που πρέπει να ζητήσετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις Β2Β.

Ζητήστε βοήθεια.

Όταν χρειάζεστε βοήθεια, απλά ζητήστε τη. Ζητήστε από τον υπεύθυνο πωλήσεων της εταιρείας σας να σας δώσει ιδέες, συμβουλές και μηνύματα της αγοράς.

Ζητήστε από τον διευθυντή σας κατευθύνσεις και εκπαίδευση.

Ζητήστε από τους ανθρώπους στο δίκτυό σας για προτάσεις που θα βελτιώσουν τα αποτελέσματά σας.

Ζητήστε συνάντηση.

Πολλοί άνθρωποι δεν εκμεταλλεύονται τη δυνατότητα για ραντεβού. Αυτή η τακτική θα έχει σαν αποτέλεσμα περισσότερες συναντήσεις που θα οδηγήσουν σε περισσότερες πωλήσεις. Δοκιμάστε να ρωτήσετε : «Θα ήταν καλύτερα να τα πούμε από κοντά;»
Κάντε κρίσιμες ερωτήσεις. Αυτό θ’ αναγκάσει τους πελάτες σας να σκεφτούν πριν απαντήσουν, και θα σας δώσει μια συνολική εικόνα της τρέχουσας κατάστασής τους, των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν, και των επιθυμητών τους στόχων. Μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι νιώθουν άβολα να κάνουν ερωτήσεις τέτοιου είδους, επειδή θεωρούν ότι γίνονται αδιάκριτοι και θα προσβάλλουν τους πελάτες τους.

Ζητήστε διευκρινίσεις.

Όταν κάποιος σας πει κάτι ασαφές κι αόριστο, ζητήστε του διευκρινίσεις. Ρωτήστε : «Μπορείτε να μου πείτε περισσότερα» ή «Τι ακριβώς εννοείτε με αυτό;»

Ζητήστε δέσμευση.

Όταν κάποιος πελάτης λέει «Κάλεσέ με την επόμενη βδομάδα», ρωτήστε τον «Ποια μέρα είναι καλύτερη να σας τηλεφωνήσω;». Αν σας απαντήσει «Όποια μέρα θέλεις» ρώτησε «Είναι εντάξει να σας καλέσω την επόμενη Τρίτη;» Μόλις πάρετε συμφωνία για την ημέρα, ρωτήστε τον ποια ώρα είναι η καλύτερη για να μιλήσετε. Αν σας απαντήσει πάλι πως οποιαδήποτε ώρα είναι εντάξει, πάρτε με τον ίδιο τρόπο συμφωνία για μια συγκεκριμένη ώρα. Τότε και μόνον τότε νοιώθει κι ο ίδιος ότι έχει δεσμευθεί να μιλήσετε.

Ζητήστε του να σημειώσει την ώρα της προγραμματισμένης τηλεφωνικής επικοινωνίας ή συνάντησης. Όταν έχετε πάρει συμφωνία από τον πελάτη σας να μιλήσετε τηλεφωνικώς ή να συναντηθείτε μια συγκεκριμένη μέρα και ώρα ζητήστε του να το σημειώσει στο ημερολόγιό του και μόλις μπορέσετε στείλτε του με οποιοδήποτε τρόπο, μια γραπτή σημείωση με τα στοιχεία της προγραμματισμένης επικοινωνίας σας.

Ζητήστε την πώληση.

Σε πολλές συμφωνίες έχουν χαθεί πωλήσεις, επειδή ο πωλητής απλά δεν τις ζήτησε. Γι’ αυτό λοιπόν, μετά από κάθε παρουσίαση μιας πρότασης, μην αμελήσετε να ζητήσετε την πώληση από τον υποψήφιο πελάτη σας. Μπορείτε να ρωτήσετε με πολλούς τρόπους ανάλογα την περίπτωση. Για παράδειγμα πείτε: «Θα προχωρήσουμε στη συνεργασία;» ή «Θα αγοράσετε τελικά το μηχάνημα που σας πρότεινα;» ή «Μπορούμε λοιπόν να συμπληρώσουμε την παραγγελία σας;», κλπ

Ζητήστε συστάσεις.

Ανεξάρτητα από το αν πετύχατε την πώληση ή όχι, θα πρέπει να ζητήσετε από τον πελάτη σας, να σας προτείνει κάποιον που θα ενδιαφερόταν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Θα βοηθούσε πολύ αν του περιγράφατε τα χαρακτηριστικά ενός «ιδανικού πελάτη».

Ζητήστε πιστοποίηση.

Όταν ολοκληρώσετε τη συνεργασία σας με έναν πελάτη, ζητήστε του ένα αποδεικτικό της ικανοποίησής του από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που του παρείχατε. Θα μπορούσε για παράδειγμα να σας δώσει ένα ηχογραφημένο ή ένα χειρόγραφο γραπτό μήνυμα.

Ρωτήστε τον πελάτη γιατί δεν θέλει να συνεργαστεί μαζί σας. Ρωτήστε : «Προσπαθώ συνεχώς να βελτιώνομαι. Μπορώ να ρωτήσω τι ήταν αυτό που επηρέασε την απόφασή σας;»

Ρωτήστε τους ποιοι είναι οι προβληματισμοί τους.

Οι περισσότεροι πωλητές διστάζουν να κάνουν αυτήν την ερώτηση επειδή δεν θέλουν να γνωρίζουν τους προβληματισμούς του πελάτη. Όπως και να έχει, καλό είναι να τους γνωρίζετε από πρώτο χέρι ώστε να εξαλείψετε κάθε απρόσμενο εμπόδιο.

Ρωτήστε ποιος άλλος εμπλέκεται στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Εύκολα μπορείτε να διατυπώσετε αυτήν την ερώτηση λέγοντας «Με ποιον άλλον θα χρειαστεί να το συζητήσετε;» Μόλις σας απαντήσουν, ρωτήστε «Μπορούμε να κανονίσουμε μια συνάντηση για να το συζητήσουμε από κοινού.

 

Οργανική Αξιολόγηση Επιχείρησης

Κάνε το Τέστ.

https://business-analysis.info/Structures-Pre-Evaluation-Test

 

 

Αναδιοργάνωση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων

Όλες οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν είναι παρά προεκτάσεις του ατόμου επιχειρηματία και του γνωστικού του γίγνεσθαι. Κυρίως διαμορφώνονται από τον Επιχειρηματία-ηγέτη-manager-παραγωγό και σε δεύτερη μοίρα από μια ολιγάριθμη ομάδα ατόμων, συνεργάτες, στελέχη, υπαλλήλους.

Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/

Έχετε παρόμοιες ερωτήσεις

Υπάρχει μυστικό για επιχειρηματική επιτυχία; Τι πρέπει να κάνω για να πετύχω;

Η κερδοφορία της επιχείρησής μου είναι σταθερή αλλά οριακή τα τελευταία χρόνια. 

            Υπάρχει τρόπος να την αυξήσω;

 

Ξεκινώ μια νέα επιχείρηση.

Καθημερινά νέες επιχειρήσεις δημιουργούνται, η βρίσκονται στα πρόθυρα να δημιουργηθούν. Χιλιάδες νέες ιδέες, από ένα δαιμόνιο λαό, που προσπαθεί να βρεί τον δρόμο ξανά για την ευημερία.