Επιχειρηματικοί Κανόνες

Οι επιχειρηματικοί κανόνες αλλάζουν και διαμορφώνονται ανάλογα με τις εποχές. Οι επιχειρήσεις που είναι προσανατολισμένες

στην ικανοποίηση του πελάτη αλλά και στο εταιρικό κέρδος, οφείλουν να εξελίσσουν το επιχειρηματικό τους πλαίσιο.

Στον πίνακα που ακολουθεί, παρατίθενται επιχειρηματικά μοντέλα και διαμόρφωση των κανόνων σε σχέση με την εποχή.

Η πρόσβαση στην ενημέρωση μέσω των σύγχρονων Μ.Μ.Ε. και του Internet, όπως και η δυνατότητα της εύκολης μεταφοράς φορτίων κι ανθρώπων σε όλον τον πλανήτη δημιούργησαν τα τελευταία χρόνια μια νέα γενιά καταναλωτών.

Οι άνθρωποι ταξίδεψαν, ενημερώθηκαν, σύγκριναν πολιτισμούς, κοινωνίες κι αγορές.
 
Οι επιχειρήσεις, πλέον, απευθύνονται σε ώριμους καταναλωτές, ικανούς να φιλτράρουν τα μηνύματα αλλά και τους τρόπους προσέγγισης κι εξυπηρέτησης.
 
Τα προϊόντα είναι άμεσα συγκρίσιμα σε όλη την γκάμα των χαρακτηριστικών τους κι ο ανταγωνισμός, μεταξύ τους, πολύ ισχυρός.
 
Τελικά, οι καταναλωτές είναι αυτοί που καθορίζουν αυτούς τους Επιχειρηματικούς Κανόνες.
 
Σε μια εποχή που η ραγδιαία εξέλιξη της τεχνολογίας οδηγεί στην Παγκοσμιοποίηση, κάνοντας τον Πλανήτη μια "γειτονιά" και προκαλώντας ταχύτατες αλλαγές στoν καθημερινό τρόπο ζωής, οι επιχειρήσεις που θέλουν να παραμείνουν στην αγορά, οφείλουν να υιοθετούν όλους αυτούς τους νέους Επιχειρηματικούς Κανόνες.
 

Πρόκειται για εναρμονισμένες πρακτικές σε όλο το εύρος μιας επιχείρησης, που έχουν σαν στόχο να δίνουν συμφωνία στον "Βασιλιά", τον Τελικό Καταναλωτή.

 

 

Φώτης Λαζάρου

Business Process Re-engineering Officer

 

Οργανική Αξιολόγηση Επιχείρησης

Κάνε το Τέστ.

https://business-analysis.info/Structures-Pre-Evaluation-Test

 
 
 

 

Marketing Consulting

Βασικές Αρχές της συμβούλευσης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων.

Όλες οι επιχειρήσεις ανεξάρτητα από τη δραστηριότητά τους, τη νομική τους μορφή και το μέγεθος, είναι διαφορετικές μεταξύ τους. Αποτελούν δε προεκτάσεις των μετόχων, επιχειρηματιών, στελεχών ή εργαζομένων τους.

 

Διαφοροποιήσου ή Πέθανε

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΟΥ MARKETING   Η Αναλλοίωτη Χρυσή Συνταγή στον Κόσμο των Επιχειρήσεων Πρόκειται για μία διαχρονική προσπάθεια προϊόντων και brands που εκτίθενται στα μάτια της αγοράς, να καταφέρουν να διαφοροποιηθούν από τους ομοειδείς ανταγωνιστές τους, τόσο ως...

Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/

Το μόνο σταθερό στη φύση είναι η αλλαγή.

Αποτελεί αδιαμφισβήτητη αλήθεια, ότι τίποτα στη φύση δεν μπορεί να παραμείνει σταθερό για πάρα πολύ καιρό. Άλλωστε αν και αποτελεί βασική επιδίωξη του ανθρώπινου είδους να επιζητά την σταθερότητα, τελικά είναι αυτό που προκαλεί σε μεγάλο βαθμό, την αλλαγή. Οι κοινωνικές και οικονομικές αλλαγές στον...

Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/home/newscbm_85032/12/

Έχετε παρόμοιες ερωτήσεις

Οι πελάτες μου μειώνονται συνεχώς. Τα χρέη μου αυξάνονται. Τι μπορώ να κάνω;

Πόσο καιρό θα διαρκέσει η ύφεση;