Αναδιοργάνωση Επιχειρησιακών Διαδικασιών (BPR).

Business Process Re-Engineering

06 Ιουλίου 2011

Αναδιοργάνωση Επιχειρησιακών Διαδικασιών

"Η από τα θεμέλια επανεξέταση κι ανασχεδίαση των επιχειρησιακών διαδικασίων και της οργανωτικής δομής μιας επιχείρησης με στόχο την επίτευξη δραματικής βελτίωσης σε φλέγοντες τομείς όπως η ποιότητα, η παραγωγικότητα, η ικανοποίηση του πελάτη και ο χρόνος για να φτάσει ένα προϊόν στην αγορά. (Tapscott et al, 1993).

Το Business Process Reengineering (BPR) περιλαμβάνει αλλαγές τόσο στις δομές όσο και στις διαδικασίες στο επιχειρησιακό περιβάλλον.

Όλες οι ανθρώπινες, οργανωτικές και τεχνολογικές διαστάσεις που χαρακτηρίζουν μία επιχείρηση, δύναται να αλλάξουν μέσα από τη διαδικασία αναδιοργάνωσης (BPR)

 

Η υποστήριξη στη λήψη αποφάσεων με τεκμηρίωση και εργαλεία για την ορθότερη και αποτελεσματικότερη σε χρόνο και κόστος διαδικασία ελέγχου μιας οποιασδήποτε παραγωγικής διαδικασίας.

Έχοντας σαν τελικά προιόντα τον εξορθολογισμό των μονάδων κόστους και την ανάδειξη των υπεραξιών σε όλο το φάσμα, τομείς μιας επιχείρησης.

 

Η αναδιοργάνωση των επιχειρησιακών διαδικασιών σε μια αγορά η οποία αλλάζει με τόσο γρήγορο ρυθμό είναι ίσως η μεγαλύτερη αναγκαιότητα των επιχειρήσεων σήμερα.

 

Η λογική σειρά. Ξεκινώντας από την αρχή.

Το άτομο, η ιδέα, πολιτικό & νομικό περιβάλλον, έρευνα, marketing plan, business plan, κεφάλαια,
κλάδος διοίκησης, κλάδος προσωπικού, κλάδος Marketing, κλάδος οικονομικών, κλάδος παραγωγής, κλάδος ποιοτικού ελέγχου, κλάδος ανάπτυξης.

 

Οργανόγραμμα
 

Πραγματοποίηση Ανάλυσης

α. Κατανόηση Υπάρχουσας Κατάστασης (Παρούσα Θέση Επιχείρησης)

β. Ανάλυση Επιχειρησιακών Διαδικασιών

γ. Διαδικασία Σύγκρισης Απόκλισης Στόχων

δ. Αναγνώριση Προβληματικών Περιοχών

ε. Επιλογή Διαδικασιών Γραμμών Αναδιοργάνωσης

στ. Ανάλυση Επιπέδου Διαδικασιών

ζ. Σχεδιασμός Νέων Διαδικασιών με Περιγραφή Αναμενόμενων Οφελών

 

Τακτικά Βήματα

1. Δημιουργία Ομάδας Έργου

2. Μελέτη Βέλτιστων Πρακτικών

3. Εύρεση Καναλιών και Δικτύων

4. Εντοπισμός Πιθανών Προβλημάτων

5. Επανατοποθέτηση Εταιρικών Στόχων

6. Επανατοποθέτηση Στρατηγικών Στόχων

7. Σχεδιασμός Δεικτών Ιδανικής Απόδοσης

8. Ανάλυση Εργατικού Κόστους

 

9. Μοντέλο Οικονομικής Διαχείρισης

10. Σύστημα Υποστήριξης Αποφάσεων

11. Σύστημα Επικοινωνιών

12. Σύστημα Μέτρησης Αποτελεσμάτων

 

Τα αναμενόμενα αποτελέσματα του Business Process Re-Engineering εστιάζονται κυρίως στους εξής παράγοντες:

 

Κόστος

Α. Μείωση του κόστους με την αλλαγή στρατηγικής και διαδικασιών.

Β. Διακοπή άχρηστων δραστηριοτήτων.

Γ. Αύξηση του παραγωγικού συντελεστή στη διεξαγωγή των διαδικασιών.

 

Ποιότητα

Α. Περιορισμός αστοχίας και σφαλμάτων.

Β. Αυξημένη απόδοση με στόχο την ικανοποίηση του πελάτη.

Γ. Βελτιωμένα προϊόντα και υπηρεσίες ως προς το μείγμα των υπεραξιών τους.

 

Χρόνος

Α. Γρηγορότερη, χωρίς διακοπές και αλλοιώσεις, πρόσβαση στην πληροφορία.

Β. Αποδοτικότερες διαδικασίες.

Γ. Ορθότερη και ταχύτερη λήψη αποφάσεων.

Δ. Περιορισμός νεκρών χρόνων παραγωγής.

 

Εργασιακό Περιβάλλον

Α. Αυξημένο ηθικό εργαζομένων.

Β. Βέλτιστες συνθήκες εργασίας.

Γ. Ομαδικότητα.

 

Φώτης Λαζάρου

Business Process Re-engineering Officer

 

Διαβάστε επίσης

Το μόνο σταθερό στη φύση είναι η αλλαγή.

Η κατάσταση που διαμορφώνεται στη Νέα Αγορά

 

 


 

 

 

Τι λένε οι άλλοι για εμάς.

  • Μας έχει βοηθήσει στην εσωτερική οργάνωση της επιχείρησής, πράγμα που έχουμε μεγάλη ανάγκη. Επίσης ελπίζουμε να μας βοηθήσει στο να οργανώσουμε καλύτερα το χρόνο μας ώστε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας.

       Αϊδίνης &Σια ΕΕ- Αϊδίνης Αθανάσιος-Πρακτορείο Ασφαλειών

 

Προώθηση Προϊόντων

Ο τέταρτος βασικός τομέας του Marketing, η Προώθηση Προϊόντων, στηρίζεται στη διαδικασία Επικοινωνίας της Επιχείρησης με το Δυνητικό Πελατολόγιό της.
Αποτελεί, δε, και τον τελικό κρίκο στην Αλυσίδα του Marketing, πριν τη δημιουργία της Ζήτηση

 

Business Plan

Έχεις σχέδιο; δεν έχεις; τότε που πας, γύρνα πίσω...

Ανάλογα με τον αποδέκτη του, το business plan μπορεί να δίνει έμφαση στη στρατηγική, στα χρηματοοικονομικά, στις επενδύσεις, στους ανθρώπινους πόρους, στο μάρκετινγκ κ.λπ.

 

Πως να αξιολογήσω την επιχείρηση μου και ως προς τι;

Η αξιολόγηση των επιχειρήσεων αποτελεί κεφαλαιώδες ζήτημα, και γίνετε με πολλούς τρόπους και διαφορετικές μεθοδολογίες, το αμέσως μεγαλύτερο ζήτημα είναι η ερμηνεία τους, καθώς αυτή μπορεί να μεταβάλεται από τον κάθε αναλυτή. Επίσης η ερμηνεία κάποιων δεικτών σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνεται μεμονωμένα διότι πολλοί εξ αυτών βρίσκονται σε άμεση συνάρτηση με αλλά μεγέθη.

 

Σύντμηση Αποτελεσμάτων

S.W.O.T. Analysis

Νομού Μεσσηνίας

ΠΗΓΕΣ

- Εθνική Στατιστική Υπηρεσία

- Στατιστικά Στοιχεία Επιμελητηρίου ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

- Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης Δήμου Καλαμάτας

- Ανεξάρτητες Πηγές Έρευνας

 

Bασικά επιχειρηματικά μοντέλα


Τα δύο βασικά επιχειρηματικά μοντέλα που θα επιβιώσουν τα επόμενα χρόνια είναι:


Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/news/b%ce%b1%cf%83%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%87%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%bc%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%ad%ce%bb%ce%b1-/