Marketing Consulting

Βασικές Αρχές της συμβούλευσης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων.

Όλες οι επιχειρήσεις ανεξάρτητα από τη δραστηριότητά τους, τη νομική τους μορφή και το μέγεθος, είναι διαφορετικές μεταξύ τους. Αποτελούν δε προεκτάσεις των μετόχων, επιχειρηματιών, στελεχών ή εργαζομένων τους.
Όλες οι επιχειρήσεις ανεξάρτητα από τη δραστηριότητά τους, το μέγεθος και τη νομική τους μορφή, διαιρούνται σε 7 βασικούς τομείς, κλάδους ή περιοχές επιχειρηματικής δράσης.

Σε όλες τις επιχειρήσεις ο φυσικός τρόπος ύπαρξής τους είναι η εξωστρέφεια, η οποία διέπεται από συγκεκριμένα βήματα με συγκεκριμένη σειρά τα οποία επαναλαμβάνονται σε μεγαλύτερες περιοχές δράσεων κάθε φορά.
Σε όλες τις επιχειρήσεις ανεξάρτητα από τη δραστηριότητά τους, τη νομική τους μορφή και το μέγεθος, διέπονται από καταστάσεις λειτουργίας.

Οι επιχειρήσεις προχωρούν στο πρόγραμμα σε κάθε στάδιο και βήμα αυτού, βάση συγκεκριμένων κριτηρίων. Σε οποιαδήποτε περίπτωση εάν τα κριτήρια δεν συμφωνούν η επιχείρηση δεν συνεχίζει.

Η διαδικασία είναι επίπονη και απαιτείται στα πλαίσια της συνεργασίας η μέγιστη συνέπεια και από τις δυο πλευρές για τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων, και την μείωση του χρόνου.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση διαπιστώνουμε ότι μια επιχείρηση υποκρύπτει, αλλοιώνει ή παραποιεί δεδομένα τα οποία της ζητούνται είναι σοβαρός λόγος να σταματήσει το πρόγραμμα.

Όλα τα στοιχεία, οι πληροφορίες, τα δεδομένα, έγγραφα, μεταξύ συμβούλων και επιχειρήσεων είναι άκρως εμπιστευτικά.

Η επανειλημμένη μη τήρηση των οδηγιών και πρωτοκόλλων εφαρμογής του προγράμματος αποτελεί λόγω διακοπής της επιχείρησης από το πρόγραμμα.

Όλες οι επικοινωνίες, οδηγίες κτλ δίδονται γραπτά στις επιχειρήσεις.


Η συμβούλευση παραδίδεται σε τακτά ορισμένες Συνεδρίες.

 

Οργανική Αξιολόγηση Επιχείρησης

Κάνε το Τέστ.

https://business-analysis.info/Structures-Pre-Evaluation-Test