Επιχειρησιακός Σχεδιασμος I.R.C.M 

Business Process Management

Υπάρχουν δύο σκηνές

Η ιδανική σκηνή και η υπάρχουσα σκηνή σε κάθε επιχείρηση

Η ιδανική σκηνή ενός οργανισμού καθορίζεται από τους σκοπούς

Σκοπός

Η δημιουργία μονάδων κόστους, με απώτερο στόχο το κέρδος.

Η ύπαρξη της ιδανικής σκηνής σε κάθε μοναδική λειτουργία της επιχείρησης, δηλώνει με ακρίβεια, ότι η επιχείρηση βαδίζει με ασφάλεια, προς την επίτευξη του επιθυμητού της στόχου: του κέρδους.
Σε κάθε χρονική στιγμή, η τιμή του αριθμητικού αυτού δείκτη, απεικονίζει την κατάσταση κάθε μοναδικής λειτουργίας της επιχείρησης, και η απόκλιση της πραγματικής τιμή του αριθμητικού δείκτη από την ιδανική τιμή, δηλώνει την απόκλιση της υφιστάμενης επιχειρησιακής λειτουργίας από την ιδανική σκηνή.

 Αν λοιπόν γνωρίζουμε την ιδανική τιμή για κάθε λειτουργικό αριθμοδείκτη, και μπορούμε σε κάθε χρονική στιγμή να μετρήσουμε την πραγματική υφιστάμενη τιμή του, μπορούμε με μαθηματική ακρίβεια, να ορίσουμε την απόκλιση της λειτουργίας της επιχείρησης από την ιδανική σκηνή λειτουργίας, και να προβούμε στις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις, για να εξασφαλίσουμε την επίτευξη του τελικού επιθυμητού κέρδους

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επιχειρησιακός Σχεδιασμός

  • Επιχειρησιακοί Στόχοι, Δείκτες
  • Κρίσιμοι Παράγοντες επιτυχίας
  • Δραστηριότητες
  • Λειτουργικό Πλαίσιο (Διαδικασίες)
  • Χρηματοοικονομική Ανάλυση
  • Στατιστική Ανάλυση
  • Αποκλίσεις

 

ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΙΔΑΝΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣμε αριθμοδείκτες I.R.C.M.

«Επιχείρηση.  Ένας νευραλγικός οργανισμός, με πολλές & διαφορετικές, ευαίσθητες λειτουργίες».

Sir Clarens Francis                                                                                                                                                                                          

Άγγλος-Θεμελιωτής της επιστήμης του Management

 

ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Επιχείρηση είναι η παραγωγή και διάθεση προϊόντων ή υπηρεσιών, υποκινώντας ένα οργανωμένο σύνολο ανθρώπων με τελικό στόχο την επίτευξη του επιθυμητού κέρδους.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Για την παραγωγή του επιθυμητού κέρδους μια επιχείρηση, ανεξαρτήτου μεγέθους και δραστηριότητας, σχεδιάζει και πραγματοποιεί πολυάριθμες σημαντικές λειτουργίες.

·         Μετουσιώνει ιδέες σε προϊόντα.

·         Ερευνά την αγορά, και αποφασίζει ποιοι είναι οι πιθανοί πελάτες, που θα μπορούσαν να αγοράσουν τα προϊόντα αυτά και γιατί.

·         Βάσει των συγκεκριμένων αναγκών των πιθανών πελατών της, η επιχείρηση σχεδιάζει και στη συνέχεια παράγει τα προϊόντα της.

·         Επικοινωνεί τα οφέλη των προϊόντων της στους πιθανούς πελάτες, και τους προσεγγίζει με ποικίλους τρόπους, ώστε να πραγματοποιήσει τις μέγιστες δυνατές πωλήσει, στον μικρότερο δυνατό χρόνο.

·         Φροντίζει να παρέχει μια καλή εξυπηρέτηση των πελατών της, (μέσα από μια καλή ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει, με αποδεκτή τιμολογιακή πολιτική) και να λειτουργεί έναν καλά στημένο μηχανισμό έρευνας και μέτρησης της ικανοποίησης τους.

·         Βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας, αναπροσαρμόζει προϊόντα, επικοινωνία και εξυπηρέτηση, έτσι ώστε να έχει πάντοτε περισσότερους και πιο ευχαριστημένους πελάτες.

·         Ερευνά, προσλαμβάνει και εκπαιδεύει το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό και το διαχειρίζεται με τέτοιες διοικητικές διαδικασίες, ώστε αυτό να έχει πάντοτε υψηλά κίνητρα παραγωγικότητας, να εργάζεται βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών, και να είναι γενικά ευχαριστημένο.

·         Φροντίζει να τηρεί σωστά τις οικονομικές και φοροτεχνικές της υποχρεώσεις, να τιμολογεί και να εισπράττει δεόντως, αλλά και να χειρίζεται κατά το δοκούν το σύνολο των προμηθευτών της και των υπολοίπων ιδιωτικών και κρατικών φορέων, με τους οποίους συναλλάσσεται.

·         Οργανώνει αδιάκοπα τους ανάλογους ποιοτικούς και ποσοτικούς ελέγχους, σε όλες τις ενέργειες που πραγματοποιεί, ώστε να πιστοποιεί ότι αυτές πάντα πραγματοποιούνται, έτσι ακριβώς όπως πρέπει.

·         Διασφαλίζει, με την μικρότερη δυνατή απόκλιση, την επίτευξη του τελικού επιθυμητού κέρδους.

 

ΙΔΑΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Ποια είναι η ιδανική επιχειρησιακή λειτουργία;  Πως μετριέται;  Πως ελέγχεται;

Όπως κι ένας ανθρώπινος οργανισμός, έτσι κι ένας επιχειρησιακός οργανισμός διαθέτει για κάθε μοναδική του λειτουργία, έναν συγκεκριμένο αριθμητικό δείκτη, ο οποίος πρέπει να παρουσιάζει μια συγκεκριμένη αριθμητική τιμή, η οποία με τη σειρά της δηλώνει σαφώς την ιδανική σκηνή λειτουργίας.

Η ύπαρξη της ιδανικής σκηνής σε κάθε μοναδική λειτουργία της επιχείρησης, δηλώνει με ακρίβεια, ότι η επιχείρηση βαδίζει με ασφάλεια, προς την επίτευξη του επιθυμητού της στόχου: του κέρδους.

Σε κάθε χρονική στιγμή, η τιμή του αριθμητικού αυτού δείκτη, απεικονίζει την κατάσταση κάθε μοναδικής λειτουργίας της επιχείρησης, και η απόκλιση της πραγματικής τιμής του αριθμητικού δείκτη από την ιδανική τιμή, δηλώνει την απόκλιση της υφιστάμενης επιχειρησιακής λειτουργίας από την ιδανική σκηνή.

Αν λοιπόν γνωρίζουμε την ιδανική τιμή για κάθε λειτουργικό αριθμοδείκτη και μπορούμε σε κάθε χρονική στιγμή να μετρήσουμε την πραγματική υφιστάμενη τιμή του, μπορούμε με μαθηματική ακρίβεια, να ορίσουμε την απόκλιση της λειτουργίας της επιχείρησης από την ιδανική σκηνή λειτουργίας, και να προβούμε στις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις, για να εξασφαλίσουμε την επίτευξη του τελικού επιθυμητού κέρδους.

 

ΠΗΓΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ I.R.C.M., Ideal Running Control Method

Ο έλεγχος του κάθε τομέα ενεργειών σε μία επιχείρηση.

Τι είναι ο Έλεγχος;

Ορισμός Ελέγχου

Έλεγχος είναι η δυνατότητα να αρχίσουμε, να αλλάξουμε ή να σταματήσουμε μια λειτουργία ή ένα σύνολο λειτουργιών.

 «Ότι δεν μετριέται δεν ελέγχεται».

   Albert Einstein

Ο συστηματικός έλεγχος στις λειτουργίες μιας επιχείρησης είναι απόλυτα αναγκαίος.

 

Το I.R.C.M. καλύπτει αυτή την ανάγκη

Μειώνει τον κίνδυνο της ανεξέλεγκτης λειτουργίας και δίνει τη δυνατότητα στον επιχειρηματία, εκτός του ισοζυγίου, να έχει τον πλήρη έλεγχο   στους τομείς παραγωγής και κόστους της επιχείρησής του

 

Αναλυτικά, το I.R.C.M. …  

v      Καθορίζει σαφώς την  επιθυμητή ιδανική λειτουργία της επιχείρησης, μέσα από την ιδανική τιμή συγκεκριμένων αριθμοδεικτών.

v      Αποτυπώνει ξεκάθαρα την πραγματική κατάσταση λειτουργίας του κάθε τομέα ελέγχου της επιχείρησης, μέσα από τη σύνθεση της τιμής των συγκεκριμένων αριθμοδεικτών, σε μια δεδομένη χρονική στιγμή.

v       Δίνει δυνατότητες διορθωτικών κινήσεων, για να αποκατασταθεί η απόκλιση της υφιστάμενης κατάστασης με την ιδανική λειτουργία της επιχείρησης, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η επίτευξη του προκαθορισμένου κέρδους.

 

Τομείς Ελέγχου Επιχείρησης με το I.R.C.M.

·         Τομέας Παραγωγής Προϊόντων: Έλεγχος του κόστους όλων των λειτουργιών της επιχείρησης, που σχεδιάζουν, δημιουργούν, παράγουν και διαθέτουν προϊόντα και υπηρεσίες.

·         Τομέας Πάγιων Υποχρεώσεων: Έλεγχος όλων των μονάδων κόστους της επιχείρησης, που παραμένουν σταθερές, ανεξάρτητα από οποιαδήποτε άλλη επιχειρησιακή λειτουργία, ή άλλους παράγοντες.

·         Τομέας Διαφήμισης & Marketing: Έλεγχος του κόστους όλων των λειτουργιών της επιχείρησης, που πραγματοποιούνται με τελικό στόχο την προσέλκυση όσο των δυνατών περισσοτέρων υποψηφίων πελατών.

·         Τομέας Κέρδους: Έλεγχος της κερδοφορίας της επιχείρησης, όπως αυτή έχει αποφασιστεί και προϋπολογιστεί από τον επιχειρηματία.

·         Προφορική επεξήγηση και αυξομειώσεις σε διάφορα νούμερα, ώστε να γίνει αντιληπτό από όλους πως λειτουργεί η μέθοδος και οι τελικοί αριθμοδείκτες.

 

Οργανική Αξιολόγηση Επιχείρησης

Κάνε το Τέστ.

https://business-analysis.info/Structures-Pre-Evaluation-Test

 

 

 

 

 

 

 

Στρατηγικό Marketing

Detox Center International (Ιατρικό Κέντρο) Ανάπτυξη Ιατρικού Κέντρου με Καινοτόμες Υπηρεσίες.  Εφαρμογή του Marketing Καινοτόμου Προίοντος. Προώθηση μέσω Internet Marketing, επιτυχής αύξηση κύκλου εργασιών, έτος 2008 (235.000 ευρώ ) έτος 2009 (1.250.000 ευρώ).   Δημιουργία Σχεδίου...
 

 

ΑΜΤ

Αναδιοργάνωση Επιχειρηματικής Δραστηριότητας.

AMT Business Consultants (Wise International) Επανατοποθέτηση Συμβουλευτικών Υπηρεσιών.   Παραγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού. Αύξηση Δραστηριοτήτων. Παροχή Διαχειριστικής Τεχνολογίας (MANAGEMENT) στις εταιρείες Δορυφόρους.

 

Τι λένε οι άλλοι για εμάς.

  • Αντιλαμβάνομαι πια τον τρόπο λειτουργίας και προώθησης της επιχείρησης μου στην αγορά. Ξεκαθάρισαν οι όποιες αμφιβολίες μου και ενστάσεις ως προς την ανάπτυξη της επιχείρησης μου. Θεωρώ πως απέκτησα έναν σύμμαχο.

       Παντελίδης Δημήτρης-Technoikon- Ενεργειακές Μελέτες -ΦωτοβολταΪκα

  • Πενταπλασιασμός των κερδών .Πρακτική βοήθεια.

      Τσώλης Κύρκος - Εμπορικό κατάστημα Είδη δώρων

 

 

Πως να αξιολογήσω την επιχείρηση μου και ως προς τι;

Η αξιολόγηση των επιχειρήσεων αποτελεί κεφαλαιώδες ζήτημα, και γίνετε με πολλούς τρόπους και διαφορετικές μεθοδολογίες, το αμέσως μεγαλύτερο ζήτημα είναι η ερμηνεία τους, καθώς αυτή μπορεί να μεταβάλεται από τον κάθε αναλυτή

 

 

Business Plan

Έχεις σχέδιο; δεν έχεις; τότε που πας, γύρνα πίσω...

Περιλαμβάνει διεξοδική παρουσίαση του ιστορικού της επιχείρησης, της παρούσας κατάστασης και των σχεδίων και προοπτικών της για το μέλλον. Καλύπτει ανάγκες οργάνωσης και πληροφόρησης της Διοίκησης της επιχείρησης, αλλά χρησιμεύει επιπλέον σε επαφές με τράπεζες και γενικά κατά την αναζήτηση χρηματοδότησης, καθώς και  με επενδυτές, προμηθευτές ή πελάτες.