Αξιολόγηση Επιχείρησης.

Η ανάπτυξη µίας επιχείρησης, καθώς και η ικανότητά της να παραμείνει ανταγωνιστική, εξαρτάται από το βαθμό στον οποίο αναζητά νέες ιδέες, βελτιώνει τους παραγωγικούς συντελεστές ή φροντίζει για την ελαχιστοποίηση του λειτουργικού της κόστους.

Η διαδικασία των αποφάσεων περιλαμβάνει τον εντοπισμό, την αξιολόγηση και τον σχεδιασμό προγραµµάτων, τα οποία θα βελτιώσουν συνολικά τις επιδόσεις.

Η εξέταση σε σχέση με την αξία, την ποιότητα, τη σημασία, το βαθμό, το σύνολο μίας κατάστασης, θα μπορούσαμε να δώσουμε ως ορισμό της Αξιολόγησης, η οτιδήποτε αποτελεί άξιο λόγου, σε μία σκηνή.

 

Πως να αξιολογήσω την επιχείρηση μου και ως προς τι;

Η αξιολόγηση των επιχειρήσεων αποτελεί κεφαλαιώδες ζήτημα, και γίνετε με πολλούς τρόπους και διαφορετικές μεθοδολογίες, το αμέσως μεγαλύτερο ζήτημα είναι η ερμηνεία τους, καθώς αυτή μπορεί να μεταβάλεται από τον κάθε αναλυτή. Επίσης η ερμηνεία κάποιων δεικτών σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνεται μεμονωμένα διότι πολλοί εξ αυτών βρίσκονται σε άμεση συνάρτηση με αλλά μεγέθη.

 

Οργανική Αξιολόγηση

Η πρόοδος μίας επιχείρησης αποτιμάται καλύτερα όταν αυτή συγκρίνεται καταρχάς με τον εαυτό της, δηλαδή με τα δικά της μεγέθη.Η αξιολόγηση δεικτών και οικονομικών μεγεθών, συγκριτικά με την ιδανική σκηνή, διασφαλίζει την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων. Η συγκεκριμένη μεθοδολογία αποφεύγει την σύγκριση ανομοιογενών μεγεθών, ακόμα και στην περίπτωση ομοειδών επιχειρήσεων.

Το πλάνο δράσης οφείλει να είναι εξατομικευμένο, αφού κάθε επιχείρηση θεωρείται μοναδική.

 

 

BUSINESS EVALUATION TEST

Το συγκεκριμένο Business Evaluation Test είναι ενδεικτικό, των καταστάσεων σε μία επιχείρηση. Λειτουργεί, βοηθητικά ώστε να έχουμε μια πρώτη γενική άποψη. Σε καμία περίπτωση δεν εντοπίζει το πρόβλημα, παρά μόνο τις περιοχές, που πιθανόν χρήζουν, προσοχής.

Tο τεστ αποτυπώνει την λειτουργία της επιχείρησης τη δεδομένη χρονική περίοδο. Με βάση αυτή, ο επιχειρηματίας μπορεί να εντοπίσει τις δυνατές και αδύναμες περιοχές της εταιρείας του ως προς 10 παράγοντες: Εκτελεστική Ικανότητα, Οργάνωση, Επαναλαμβανόμενες Πωλήσεις, Οικονομικά, Παραγωγή, Διασφάλιση Ποιότητας, Νέες Πωλήσεις, Stress, Επιχειρηματική Ηθική, Αναζήτηση Βοήθειας.

Το B.E.T. γίνεται με τη συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου 100 ερωτήσεων, από τον επιχειρηματία ή το διευθυντικό στέλεχος.

Επτά από τις περιοχές αυτές αφορούν τους 7 τομείς της επιχείρησης ενώ οι τρείς είναι προσωπικές και αφορούν τον επιχειρηματία ή το στέλεχος της επιχείρησης που συμπληρώνει το ερωτηματολόγιο.

Βαθμολογεί τις περιοχές αυτές με ένα σκορ από το 0 έως το 100 και δείχνει κατά πόσο η λειτουργία της περιοχής κινείται προς την ιδανική κατάσταση λειτουργίας, που αναφέρεται στο επάνω μέρος του γραφήματος, ή κατά πόσο έχει πρόβλημα.

Μετά τη συμπλήρωση του τεστ εμφανίζεται ένα συνολικό γράφημα, που δείχνει την εικόνα της εταιρείας ως προς τους δέκα αυτούς παράγοντες. Η εύρυθμη λειτουργία καθώς κι οι πιθανοί κίνδυνοι αποτυπώνονται στο διάγραμμα. Οι δέκα αυτοί παράγοντες επηρεάζουν άμεσα την βιωσιμότητα, χρήζουν συνεχούς παρατήρησης αλλά και μεθόδευσης για τη βελτίωσή τους, συνδυαστικά αλλά και μεμονωμένα.

Το τεστ αποτυπώνει τις δυνατές και αδύναμες περιοχές της επιχείρησης τη δεδομένη χρονική περίοδο.

 

Κάνε το τεστ

https://business-analysis.info/Structures-Pre-Evaluation-Test

 

 Αξιολόγηση επιχείρησης μέσω Χρηματοοικονομικών Δεικτών

Βασικές κατηγορίες χρηματοοικονομικών δεικτών:

Χρηματοοικονομικούς Δείκτες Δανειακής Μόχλευσης, Δείκτες Αποδοτικότητας, Δείκτες Κερδοφορίας & Δείκτες Ρευστότητας.

Βραχυπρόθεσμες / Μεσοπρόθεσμες υποχρεώσεις

Mark Up

Margin

EBITDA

Ισολογισμός των τελευταίων 3 ετών

Προϋπολογισμό έτους

Σταθερό & Μεταβλητό Break Even

Αριθμοδείκτες

Μείγμα Εσόδων & Εξόδων

Διαχείριση Κεφαλαίων

Οικονομική πολιτική

κτλ Τα οικονομικά στοιχεία, δείκτες, που εξετάζονται, διαφέρουν, ανά επιχείρηση.

Η αξιολόγηση των δεικτών, οικονομικών μεγεθών, γίνεται ως προς την ιδανική κατάσταση λειτουργίας (I.R.C.M) της εκάστοτε επιχείρησης και μόνο, έτσι ώστε να αποφεύγονται επισφαλή συμπεράσματα.

Η συγκεκριμένη μεθοδολογία αποφεύγει να συγκρίνει ανόμοια μεγέθη, ακόμα και στην περίπτωση ομοειδών επιχειρήσεων. Το πλάνο δράσης οφείλει πάντοτε να είναι εξατομικευμένο, αφού κάθε επιχείρηση θεωρείται μοναδική.

 

Αξιολόγηση επιχείρησης μέσω Check Lists

Με Check Lists 1ου επιπέδου αξιολόγησης ελέγχονται,

Η πολιτική, στρατηγική, τακτικές, τα συστήματα, οι μέθοδοι, διαδικασίες ανθρώπινο δυναμικό κτλ που εφαρμόζονται.

Οι φόρμες ελέγχου είναι διαμορφωμένες έτσι, ώστε να σαρώνουν όλο το φάσμα του οργανογράμματος.

Η αξιολόγηση  ολοκληρώνεται με τη παρουσία του συμβούλου στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης.

Από τα συνολικά στοιχεία που προκύπτουν η επιχείρηση λαμβάνει μια έκθεση η οποία περιλαμβάνει τα αποτελέσματα καθώς και το προτεινόμενο σχέδιο αναδιοργάνωσης.

Υποδεικνύει δε τη σειρά και φωτογραφίζει ελλείψεις ή αντίστοιχα τους τομείς που δεν χρειάζεται να αναδιοργανωθούν.

 

Αξιολογίστε την επιχειρησή σας σήμερα

Αρχιτεκτονική 

Διάρθρωση

Στρατηγική 

Πολιτική 

Διαδικασίες 

Ανθρώπινο δυναμικό 

Ποιοτικός Έλεγχος 

Εμπορική αξιολόγηση

Οικονομική Αξιολόγηση

Ανάπτυξη 

Επιχειρησιακή κατάσταση

Εμπορική Θέση

 

Φώτης Λαζάρου

Business Process Re-engineering Officer

 

Επικοινωνήστε μαζί μας.

 

 

 

Ποιές Επιχειρήσεις θα επιβιώσουν;

Η ελληνική αγορά Η οικονομία στην Ελλάδα βρίσκεται σε βαθιά ύφεση. Αυτό δεν αποτελεί συνέπεια μόνο της Παγκόσμιας Οικονομικής Κρίσης αλλά είναι κράμα πολλών παραγόντων και κυρίως της κακής πολιτικής καθώς και της ανύπαρκτης εθνικής στρατηγικής. Η έλλειψη παιδείας, υποδομών, η έλλειψη οργάνωσης και...

Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/

Ξεκινώ μια νέα επιχείρηση.

Καθημερινά νέες επιχειρήσεις δημιουργούνται, η βρίσκονται στα πρόθυρα να δημιουργηθούν. Χιλιάδες νέες ιδέες, από ένα δαιμόνιο λαό, που προσπαθεί να βρεί τον δρόμο ξανά για την ευημερία. Επιχειρήσεις, στην πλειονότητα τους, που γίνονται από νέους ανθρώπους, με όρεξη για δουλειά και με ένα καλύτερο...

Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/home/newscbm_85032/21/

Αναδιοργάνωση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων

Όλες οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν είναι παρά προεκτάσεις του ατόμου επιχειρηματία και του γνωστικού του γίγνεσθαι. Κυρίως διαμορφώνονται από τον Επιχειρηματία-ηγέτη-manager-παραγωγό και σε δεύτερη μοίρα από μια ολιγάριθμη ομάδα ατόμων, συνεργάτες, στελέχη, υπαλλήλους.
Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/

Τι λένε οι άλλοι για εμάς.

  • Άρχισα να βλέπω την επιχείρηση μου με άλλο μάτι. Άρχισα να καταλαβαίνω ότι πρέπει να σκέπτομαι σαν επιχειρηματίας να σκέπτομαι τα έσοδα και τα έξοδα μου και να βλέπω καταγεγραμμένα. Δεν είμαι ανεύθυνη πια. Θα αρχίσω να συμπεριφέρομαι στους πελάτες πιο υπεύθυνα και επαγγελματικά.

      Μαχαίρα Ελένη- Εμπορικό κατάστημα γυναικείας ένδυσης

 

 

Business Plan

Έχεις σχέδιο; δεν έχεις; τότε που πας, γύρνα πίσω...

Περιλαμβάνει διεξοδική παρουσίαση του ιστορικού της επιχείρησης, της παρούσας κατάστασης και των σχεδίων και προοπτικών της για το μέλλον. Καλύπτει ανάγκες οργάνωσης και πληροφόρησης της Διοίκησης της επιχείρησης, αλλά χρησιμεύει επιπλέον σε επαφές με τράπεζες και γενικά κατά την αναζήτηση χρηματοδότησης, καθώς και  με επενδυτές, προμηθευτές ή πελάτες.