Υπηρεσίες
Επιχειρησιακός ανασχεδιασμός / αναδιοργάνωση (Business Process re engineering)
Το Business Process Reengineering (BPR) περιλαμβάνει αλλαγές τόσο στις δομές όσο και στις διαδικασίες στο επιχειρησιακό περιβάλλον.
Όλες οι ανθρώπινες, οργανωτικές και τεχνολογικές διαστάσεις που χαρακτηρίζουν μία επιχείρηση, δύναται να αλλάξουν μέσα από τη διαδικασία αναδιοργάνωσης (BPR)
Η υποστήριξη στη λήψη αποφάσεων με τεκμηρίωση και εργαλεία για την ορθότερη και αποτελεσματικότερη σε χρόνο και κόστος διαδικασία ελέγχου μιας οποιασδήποτε παραγωγικής διαδικασίας.
Έχοντας σαν τελικά προιόντα τον εξορθολογισμό των μονάδων κόστους και την ανάδειξη των υπεραξιών σε όλο το φάσμα, τομείς μιας επιχείρησης.
Διοίκηση Αλλαγών
- Σχεδιασμός οδηγού εφαρμογής προγραμμάτων λειτουργικού και οργανωτικού ανασχεδιασμού.
- Κατάρτιση πλάνου μέτρησης της απόδοσης των δράσεων αλλαγής στο εσωτερικό
- Οργάνωση ομάδων
- Ανάπτυξη σχεδίου επικοινωνίας
- Συλλογή των απόψεων των εργαζομένων
- Αξιολόγηση των επιπτώσεων στους εργαζομένους και εκπαίδευσή τους
- Παρακολούθηση Πιλοτικής Εφαρμογής του Ανασχεδιασμένου Επιχειρηματικού Μοντέλου
- Καταγραφή προβλημάτων κατά την υλοποίηση του Επιχειρηματικού Μοντέλου
- Σχεδιασμός και υποστήριξη εφαρμογής διορθωτικών ενεργειών – προσθηκών
Στρατηγικό σχέδιο (Strategy plan)
Το στρατηγικό σχέδιο αποτελεί την πυξίδα της επιχείρησης και δίνει προσεκτικά σχεδιασμένες απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα, όπως ενδεικτικά:
•ποιο είναι το όραμά μας;
•πού βρισκόμαστε και πού θέλουμε να φτάσουμε;
•πώς θα επιτύχουμε τους στόχους μας;
•ποια είναι η αγορά μας και ποιοι είναι οι πελάτες μας;
•ποια μοναδικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα διαθέτουμε και ποια μπορούμε να αναπτύξουμε;
•ποια είναι τα επενδυτικά μας σχέδια και τι θα αποδώσουν;
Στρατηγικός Σχεδιασμός
- Ανάλυση Εσωτερικού & Εξωτερικού Περιβάλλοντος
- Ανάλυση SWOT
- Διατύπωση οράματος - αποστολής
- Στρατηγικοί στόχοι
- Εργαλείο 5 Δυνάμεων
- Άξονες δράσης
- Εναλλακτικά σενάρια Ανάπτυξης
- Υπηρεσίες / Προϊόντα
- Σχέδια δράσης εκσυγχρονισμού
Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ (Strategic marketing plan)
Το στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ εστιάζει στη δημιουργία και καταγραφή στρατηγικών προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και τακτικών για την προώθηση αυτών στην αγορά.
Αναλύει διεξοδικά κάθε στρατηγική πλευρά της λειτουργίας του μάρκετινγκ και καθορίζει τις πολιτικές της εταιρείας σε θέματα εξωστρέφειας. Θέτει στόχους και περιγράφει με ποιές ενέργειες θα επιτευχθούν.περιγράφει πώς θα επιτευχθούν.
Επιχειρηματικό σχέδιο (Business plan)
Περιλαμβάνει διεξοδική παρουσίαση του ιστορικού της επιχείρησης, της παρούσας κατάστασης και των σχεδίων και προοπτικών της για το μέλλον. Καλύπτει ανάγκες οργάνωσης και πληροφόρησης της Διοίκησης της επιχείρησης, αλλά χρησιμεύει επιπλέον σε επαφές με τράπεζες και γενικά κατά την αναζήτηση χρηματοδότησης, καθώς και με επενδυτές, προμηθευτές ή πελάτες.
Ανάλογα με τον αποδέκτη του, το business plan μπορεί να δίνει έμφαση στη στρατηγική, στα χρηματοοικονομικά, στις επενδύσεις, στους ανθρώπινους πόρους, στο μάρκετινγκ κ.λπ.
Η ύπαρξη ενός ολοκληρωμένου επιχειρηματικού σχεδίου θεωρείται απαραίτητη.
Πρόγραμμα πωλήσεων (Sales plan)
Το πρόγραμμα πωλήσεων καταρτίζεται με σκοπό να καθορίσει τους στόχους του επόμενου χρονικού διαστήματος. Το πρόγραμμα πωλήσεων μπορεί να φτάσει σε υψηλό επίπεδο ανάλυσης (στόχοι ανά προϊόν, αγορά-στόχο, γεωγραφική περιοχή, ομάδα πωλητών κ.λπ.).
Το sales plan συμβαδίζει με τους στρατηγικούς στόχους και τις τακτικές μάρκετινγκ της επιχείρησης. Αποτελεί σημαντικό εργαλείο σχεδιασμού, ανάπτυξης, αξιολόγησης και ελέγχου των πωλήσεων.
PROJECT MANAGEMENT
Σχεδιασμός, επιμέλεια και υλοποίηση συγκεκριμένων έργων περιορισμένου χρόνου.
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού (Human Resourses)
Σημαντικό στοιχείο της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων είναι η εργασία της αξιολόγησης των εργαζομένων. Να εκτιμά, δηλαδή, πόσο καλά αποδίδουν οι εργαζόμενοι.
Συγκεκριμένα, αξιολόγηση εργαζομένου είναι η διαδικασία αξιολόγησης – εκτίμησης του εργαζόμενου, με σκοπό να οριστεί ο βαθμός στον ο-ποίο αυτός φέρνει εις πέρας τη δουλειά του αποδοτικά. Εναλλακτικά χρησιμοποιούνται οι όροι εκτίμηση εργαζομένου, αξιολόγηση απόδοσης, εκτίμηση απόδοσης, ετήσια ανασκόπηση ή ανασκόπηση απόδοσης. Η διαδικασία της αξιολόγησης πρέπει να συνοδεύεται από την επαναπληροφόρηση των εργαζομένων, όσον αφορά τα αποτελέσματα της επίδοσής τους, έτσι ώστε να γνωρίζει πόσο καλά εργάστηκε κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου, σε σύγκριση με τα πρότυπα του οργανισμού ή σε σύγκριση με επιδόσεις του στο παρελθόν. Εξάλλου, η επαναπληροφόρηση συμβάλει στην αποτροπή από μη επιθυμητές ενέργειες ή συμπεριφορές για τον οργανισμό.
Ανεύρεση και επιλογή στελεχών
- Προσωπική συνάντηση με Εταιρία –Πελάτη.
- Καθορισμός Αρμοδιοτήτων και Προσόντων Θέσης Εργασίας.
- Διερεύνηση Βιογραφικών Σημειωμάτων Αρχείου.
- Σύνταξη και Καταχώρηση Αγγελίας για Πρόσληψη Προσωπικού.
- Συλλογή κατάλληλων Βιογραφικών Σημειωμάτων και Διενέργεια Δομημένων Συνεντεύξεων.
- Σχεδιασμός Κριτηρίων και Συντελεστών Στάθμισης Βαρύτητας για κάθε Αξιολογούμενο Πεδίο.
- Διεξαγωγή Ψυχομετρικών Τest (εάν το επιθυμεί ο πελάτης).
- Ανάδειξη Shortlist Υποψηφίων.
- Κατάρτιση Αναλυτικής έκθεσης Αξιολόγησης για κάθε προτεινόμενο υποψήφιο.
Περιγραφή θέσεων εργασίας
- Σχεδιασμός ή Βελτίωση της Οργανωτικής Δομής.
- Διαμόρφωση Οργανογράμματος Επιχείρησης.
- Καθορισμός Οργανωτικού Πλαισίου.
- Διαμόρφωση Περιγραφών Θέσεων Εργασίας (Job Description) και Καταγραφή των Απαιτούμενων Προσόντων για Κάθε Θέση Εργασίας (Job Specification).
- Καθορισμός των Διαδικασιών και Πολιτικών (εντός ή εκτός συστήματος ISO 9001:2000)
- Συστήματα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού.
- Σύνταξη Κ.Ε.Ο.Λ. (Κανονισμός Εσωτερικής Οργάνωσης και Λειτουργίας).
- Σύνταξη Γ.Κ.Π. (Γενικός Κανονισμός Προσωπικού).
- Προγραμματισμός Επαγγελματικής Εξέλιξης και Αμοιβών.(Carrer path)
Δημιουργία Οργανογράμματος
Ο σκοπός του οργανογράμματος είναι να επιτρέψει σε όλο το προσωπικό ενός οργανισμού να γνωρίζει τι πρέπει να συμβαίνει και τι όχι, ανά θέση, τμήμα και τομέα.
Ένα οργανόγραμμα, θα μπορούσαμε να πούμε, ότι είναι ο ορισμός της οργάνωσης σε μια επιχείρηση, αφού ο στόχος του είναι να προσανατολίσει άτομα και διαδικασίες σε συγκεκριμένους στόχους.
ΤΟΜΕΙΣ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Τομέας Διοίκησης -Διαχείρισης
Τομέας Ανθρώπινου Δυναμικού
Τομέας Marketing
Τομέας Οικονομικών
Τομέας Παραγωγής
Τομέας Ποιοτικού Ελέγχου
Τομέας Ανάπτυξης
ΙΔΑΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
I.R.C.M. Ideal Running Control Method using ratios.
Business Process Management
Η ύπαρξη της ιδανικής σκηνής σε κάθε μοναδική λειτουργία της επιχείρησης, δηλώνει με ακρίβεια, ότι η επιχείρηση βαδίζει με ασφάλεια, προς την επίτευξη του επιθυμητού της στόχου: του κέρδους.
Σε κάθε χρονική στιγμή, η τιμή του αριθμητικού αυτού δείκτη, απεικονίζει την κατάσταση κάθε μοναδικής λειτουργίας της επιχείρησης, και η απόκλιση της πραγματικής τιμή του αριθμητικού δείκτη από την ιδανική τιμή, δηλώνει την απόκλιση της υφιστάμενης επιχειρησιακής λειτουργίας από την ιδανική σκηνή.
Αν λοιπόν γνωρίζουμε την ιδανική τιμή για κάθε λειτουργικό αριθμοδείκτη, και μπορούμε σε κάθε χρονική στιγμή να μετρήσουμε την πραγματική υφιστάμενη τιμή του, μπορούμε με μαθηματική ακρίβεια, να ορίσουμε την απόκλιση της λειτουργίας της επιχείρησης από την ιδανική σκηνή λειτουργίας, και να προβούμε στις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις, για να εξασφαλίσουμε την επίτευξη του τελικού επιθυμητού κέρδους
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός
- Επιχειρησιακοί Στόχοι, Δείκτες
- Κρίσιμοι Παράγοντες επιτυχίας
- Δραστηριότητες/υπηρεσίες
- Λειτουργικό Πλαίσιο (Διαδικασίες)
- Χρηματοοικονομική Ανάλυση
Οργανόγραμμα
Το οργανόγραμμα αποτελεί ένα δομικό εργαλείο για την διαχείριση μιας οποιασδήποτε επιχειρησιακής μονάδος. Σε αυτό καθορίζονται οι τομείς τα τμήματα και οι θέσεις εργασίας. Στο οργανόγραμμα επίσης καθορίζονται οι ροές του οργανισμού, επικοινωνίες, διαδικασίες, σκοπιμότητες, καθώς και αναμενόμενα "προίοντα" (αποτελέσματα) ανά τομέα, τμήμα, θέση εργασίας.
Διαβάστε περισσότερα:
Ξεκινώ μια νέα επιχείρηση.
Καθημερινά νέες επιχειρήσεις δημιουργούνται, η βρίσκονται στα πρόθυρα να δημιουργηθούν. Χιλιάδες νέες ιδέες, από ένα δαιμόνιο λαό, που προσπαθεί να βρεί τον δρόμο ξανά για την ευημερία.
Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/news/%ce%be%ce%b5%ce%ba%ce%b9%ce%bd%cf%8e-%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%87%ce%b5%ce%af%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%b7-/
Bασικά επιχειρηματικά μοντέλα
Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/%cf%83%cf%85%ce%bc%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%ad%cf%82/
Τρόποι για να βρείτε την Ιδανική Επιχειρηματική Ιδέα.
Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/%cf%83%cf%85%ce%bc%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%ad%cf%82/
Τρόποι Προσέλκυσης Πελατών
Νέοι Πελάτες
Έχετε παρόμοιες ερωτήσεις
Υπάρχει μυστικό για επιχειρηματική επιτυχία; Τι πρέπει να κάνω για να πετύχω;
Η κερδοφορία της επιχείρησής μου είναι σταθερή αλλά οριακή τα τελευταία χρόνια.