Έχετε παρόμοιες ερωτήσεις

Οι πελάτες μου μειώνονται συνεχώς. Τα χρέη μου αυξάνονται. Τι μπορώ να κάνω;

Πόσο καιρό θα διαρκέσει η ύφεση;

Πώς μπορώ να εκσυγχρονίσω την επιχείρησή μου;

Ποιο είναι το μέλλον του έλληνα επιχειρηματία;

Ποια είναι η αγορά που διαμορφώνεται;

Ποια είναι τα μοντέλα επιχειρήσεων που θα επιβιώσουν;

Ποιες επιχειρήσεις θα καταλάβουν την ελληνική αγορά;

Ποιος είναι σήμερα ο έλληνας καταναλωτής;

Πόσες επιχειρήσεις θα κλείσουν;

Μπορώ να αντιμετωπίσω την κρίση;

Πόσο εύκολα μπορώ να εφαρμόσω νέα συστήματα, τρόπους, εργαλεία;

Υπάρχει μυστικό για επιχειρηματική επιτυχία; Τι πρέπει να κάνω για να πετύχω;

Η κερδοφορία της επιχείρησής μου είναι σταθερή αλλά οριακή τα τελευταία χρόνια. 

            Υπάρχει τρόπος να την αυξήσω;

 

Οι απαντήσεις δίνονται από,

  • Εργαλεία για καλύτερη οργάνωση της επιχείρησης.

Λάμπου Γιούλα -Αφοί Λάμπου ΑΕ-Παστελοποιία-Ζαχαροπλαστική

  • Τα οφέλη μου θα είναι πολλά μετά από χρονικό διάστημα που θα προσπαθήσω να υλοποιήσω όσα άκουσα.

Βλαχονικολού Αθανασία -ΜΕΚΑΤ- Κατασκευή Ρολών & Γκαραζόπορτων

  • Με παροτρύνει σε διαδικασία σκέψης για τη διαχείριση της επιχείρησης μου.

Κούμανης Αιμίλιος -Κούμανης  ΑΒΕΕ-Έπιπλα κουζίνας

  • Εργαλεία για την καλύτερη λειτουργία της επιχείρησης μου.

Μακαρούνη Ιωάννα- Ανδρικά ενδύματα

  • Γνώση για την ανάπτυξη της επιχείρησης μου.

Αϊδίνης Αθανάσιος- Πράκτορας Ασφαλειών

  • Παρακίνηση να κάνω ενέργειες που μέχρι τώρα παραμελούσα και είχα μόνο στο μυαλό μου.

Λάμπος Ιωάννης - Αφοί Λάμπου ΑΕ-Παστελοποιία-Ζαχαροπλαστική

  • Τόνωση της αυτοπεποίθησης μου, διότι ενώ δεν έχω παρακολουθήσει σεμινάρια, λειτουργώ όπως ανέφερε ο εκπαιδευτής μας. Επίσης θα εφαρμόσω από αύριο αυστηρά πολιτική στο κατάστημά μου.

Σταθοπούλου Κατερίνα-Ανθοπωλείο

  • Να επαναπροσδιορίσω με σωστό τρόπο τη λειτουργία της επιχείρησης μου.

Κανελλοπούλου ΚαΪα  Ανδριάνα-Κανελλοπούλου  ΚαΪα Ανδριάνα &ΣΙΑ ΟΕ-Κάβα Ζαχαρώδη Ποτά

  • Το ότι επιτέλους έγινε κάτι προς όφελος μου.

Δημητρέα Φωτεινή -Super Market

  • Πολλά έξυπνα και ενδιαφέροντα.

Γεωργιόπουλος Κωνσταντίνος- Πάρκο Όαση

  • Μου επισήμανε κάποια πράγματα τα οποία ναι μεν τα γνωρίζαμε γιατί τα έχουμε ακούσει και σε προηγούμενα σεμινάρια, όμως πολλές φορές χρειάζεται μία υπενθύμιση. Διαπίστωσα που οφείλονται κάποια προβλήματα και το βασικότερο πώς να τα λύσω.

Λάμπου Χριστίνα - Αφοί Λάμπου ΑΕ-Παστελοποιία-Ζαχαροπλαστική

  • Φρεσκάρισμα άλλων σεμιναρίων που έχω παρακολουθήσει.

Γαλανόπουλος Δημήτρης -Astron Electric AE-Ηλεκτρολογικός Εξοπλισμός

  • Μου επισήμανε τη σημαντικότητα κάποιων βασικών ενεργειών ,τις οποίες είχα περιθωριοποιήσει, καθώς και έβαλε μία τάξη στον τρόπο οργάνωσης των ενεργειών στην επιχείρηση.

Μαρκόπουλος Κωνσταντίνος -Αναστάσιος Μαρκόπουλος & ΣΙΑ ΕΕ( Idea Center)-Γενικό Εμπόριο 

  • Γνώση και ενδιαφέρον

Μαρκόπουλος Κωνσταντίνος -Αναστάσιος Μαρκόπουλος & ΣΙΑ ΕΕ( Idea Center)-Γενικό Εμπόριο 

  • Παρακίνηση για καλύτερη οργάνωση της επιχείρησης μου και για βαθύτερη γνώση.

 Τσιγκάνου Κατερίνα -Β. Βρεττού -Κ. Τσιγκάνου- Τεχνική Εταιρία

  • Βασικές Αρχές -Γνώση αντικειμένου- Τρόποι αντιμετώπισης και εξέλιξης σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.

 Ηλιοπούλου Σύλβια -Κωνσταντοπούλου Ευσταθία-Παραγωγή & Εμπόριο Παραδοσιακών προϊόντων   

  • Τα οφέλη και η εκπαίδευση του προσωπικού των εταιριών και η καλή λειτουργία τους για την προώθηση των μεσσηνιακών προϊόντων.

  Παναγιωτόπουλος Παύλος -Π.Β.Παναγιωτόπουλος &Υιοί ΟΕ-Τυποποίηση &Εμπόριο Ελαιόλαδου

  • Καθοδήγηση για τους τομείς που πρέπει να εστιάσουμε στην επιχείρηση.

 Παναγιωτοπούλου Ρουμπίνη-  Π.Β.Παναγιωτόπουλος &Υιοί ΟΕ-Τυποποίηση &Εμπόριο Ελαιόλαδου

  • Το ξεκαθάρισμα, τι χρειάζεται να κάνω από εδώ και πέρα.

 Πράττη Μαρία -Εμπόριο Είδη δώρων

  • Μου έδωσε τα εργαλεία να αξιολογήσω τη σημερινή κατάσταση της επιχείρησης και πως μπορώ καλύτερα να την επεκτείνω και να την εξελίξω.

Παπαγεωργίου Αιμιλία- Παπαγεωργίου &ΣΙΑ ΕΕ-Ινστιτούτο Αισθητικής

  • Λόγω του ότι καθημερινά βιώνω όλα αυτά τα προβλήματα στην επιχείρηση μου, θα με βοηθήσει να μπορέσω να μανατζάρω την επιχείρηση πιο εύκολα.

 Σμυρλής Ηλίας-Εμπόριο Τροφίμων και Ελαιόλαδου

  • Οργανώθηκαν στο μυαλό μου πράγματα που υπήρχαν με απλό τρόπο.

 Δίκαιος Ιωάννης -Γεώργιος Δίκαιος ΟΕ-Εκτυπωτικές Εργασίες -Τυπογραφείο

  • Πολλά για την επιχείρηση μου καθώς και για μένα προσωπικά.

 Κωστέας Παναγιώτης -Παραγωγή &Εμπορία Ποτών

  • Πολλά πρακτικά για την οργάνωση και διοίκηση της επιχείρησης.

Τσάλλος Αλέξιος-Τσάλλος Θεοφάνης-Μηχανολόγος Μηχανικός

  • Έμαθα πράγματα για τα οποία είχα άγνοια ή δεν γνώριζα όπως θα έπρεπε.

Μούρτου Διονυσία-Σταυρόπουλος Ηλίας &ΣΙΑ ΟΕ-Ελαιοτριβείο -Τυποποιητήριο   

  • Κίνητρα για να προσπαθήσω να το εφαρμόσω στην επιχείρησή μου

             Κατερίνα Τσιγκάνου-ΟΙΚΟ-ΔΟΜΗΣΗ Τεχνική Εταιρία

  • Η γνώση με την οποία θα καταφέρω να προετοιμάσω σωστά τη μελλοντική ενασχόληση της οικογενειακής επιχείρησης

Ρουμπίνη  Παναγιωτοπούλου- Π.Β Παναγιωτόπουλος &Υιοί ΟΕ  Τυποποίηση &Εμπόριο       Ελαιόλαδου

  • Περισσότερη γνώση, κατανόηση του τι γίνεται και γιατί.

              Αιμιλία Παπαγεωργίου- Ινστιτούτο Αισθητικής

  • Κάτι τελικά κατάφερα να μάθω και ίσως τελικά αύριο βάλω σε άμεση εφαρμογή κάποιες λεπτομέρειες στη δουλεία μου.

              Γιάννης Λάμπος- Αφοι Λάμπου ΑΕ-Παστελοποιία-Ζαχαροπλαστική

  • Αρκετά προς δουλειά με εμένα.

              Μαρία Πράττη-«Σούσουρο» Εμπόριο είδη δώρων-τσάντα-κόσμημα- αξεσουάρ

  • Επιβεβαίωση πρακτικών. Έξυπνη προσέγγιση στη διαχείριση ζητημάτων Ανθρώπινου Δυναμικού

              Κωνσταντίνος Γκραίκης- ‘Αστρον Electric

  • Γνώσεις.

              Μιχάλης Παπαδόπουλος - ‘Αστρον Electric

  • Πάρα πολλά. Βλέποντας αυτά που έχουμε εφαρμόσει στην επιχείρηση μας και αυτά που έχουν κάνει τη διαφορά από τις άλλες επιχειρήσεις.

              Πολυζώης Βεργινιάδης-‘Αστρον Electric

  • Τρόπους διαχείρισης πρόσληψης προσωπικού.

             Αναστάσιος Θεοδωρόπουλος-Ανταλλακτικά Ηλεκτρικών Συσκευών

  • Όλοι μας (οι επιχειρηματίες) , ψάχνουμε λύσεις -τρόπους αντιμετώπισης καθημερινών προβλημάτων. Μερικές φορές δεν συνειδητοποιούμε τι φταίει... Εδώ βρίσκουμε λύσεις -λόγους -τρόπους αντιμετώπισης.

              Τίνα Λάμπου-  Αφοί Λάμπου ΑΕ-Παστελοποιία-Ζαχαροπλαστική      

  • Η διαδικασία στο να προβληματιστώ το πώς πρέπει να χτιστεί ένα σωστό ανθρώπινο δυναμικό. Προπαντός οι γνώσεις που πήρα σήμερα από αυτό το πρόγραμμα για να με βοηθήσει να εξελιχθώ μέσα στην εταιρία.

                Χριστίνα Λάμπου- Αφοί Λάμπου ΑΕ-Παστελοποιία-Ζαχαροπλαστική     

  • Γνώση και βήματα που πρέπει να κάνουμε για την καλυτέρευση της επιχείρησής μας.

              Γιούλα Λάμπου-  Αφοί Λάμπου ΑΕ-Παστελοποιία-Ζαχαροπλαστική

  • Τα οφέλη του προγράμματος είναι η αποκόμιση πληροφοριών που θα με βοηθήσουν στην επιχείρηση μου. Εφαρμόζοντας τες σωστά και βάζοντας σωστούς στόχους.

              Μούρτου Διονυσία-Σταυρόπουλος Ηλίας &ΣΙΑ ΟΕ-Ελαιοτριβείο -Τυποποιητήριο  

  • Τα οφέλη που θα μπορούσα να έχω από αυτό το σεμινάριο είναι ότι οι πληροφορίες που πήρα από το πρόγραμμα μπορώ να τα εφαρμόσω στην εταιρία μου για να έχω αύξηση της παραγωγικότητας.

 Παναγιωτόπουλος Πάυλος-  Π.Β.Παναγιωτόπουλος &Υιοί ΟΕ-Τυποποίηση &Εμπόριο    Ελαιόλαδου

  • Μου έδειξε την άκρη του νήματος!! Έγινα πιο σοφός!!

               Κωσταντίνος Γεωργιόπουλος - Πάρκο Όαση-gmp Bouka Resort

  • Οι γνώσεις που μας δίνονται για να κάνουμε καλύτερες τις επιχειρήσεις μας, βιώσιμες, ανοδικές.

  Ηλιοπούλου Σύλβια -Κωνσταντοπούλου Ευσταθία-Παραγωγή & Εμπόριο  Παραδοσιακών προϊόντων

   

Επιχείρηση θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι, «η δημιουργία μονάδων κόστους, με απώτερο στόχο το κέρδος».

 

 

 

Πως να αξιολογήσω την επιχείρηση μου και ως προς τι;

Η αξιολόγηση των επιχειρήσεων αποτελεί κεφαλαιώδες ζήτημα, και γίνετε με πολλούς τρόπους και διαφορετικές μεθοδολογίες, το αμέσως μεγαλύτερο ζήτημα είναι η ερμηνεία τους, καθώς αυτή μπορεί να μεταβάλεται από τον κάθε αναλυτή

 

Business Plan

Έχεις σχέδιο; δεν έχεις; τότε που πας, γύρνα πίσω...

 

 

Ξεκινώ μια νέα επιχείρηση.

Πετυχαίνουν αυτοί που σκέφτονται διαφορετικά.

Η εμπειρία έως τώρα έχει δείξει άσχετα από την εποχή ότι οι επιχειρηματίες που τα καταφέρνουν να δημιουργήσουν οργανισμούς που ακμάζουν, ακολουθούν κατά κανόνα διαφορετικά βήματα από τους άλλους.

 

Re engineering (Πολυκαταστήματος)

Idea Center – Kalamata, Greece (Πολυκατάστημα) Οκτ 2011 –Δεκ 2012   Αναδιοργάνωση της επιχειρηματικής Δραστηριότητας. Δημιουργία P & l Statement . Μείωση του κόστους Λειτουργίας. Εκπόνηση 10 έτους Επιχειρηματικού Σχεδίου

 

Το μόνο σταθερό στη φύση είναι η αλλαγή.

Αποτελεί αδιαμφισβήτητη αλήθεια, ότι τίποτα στη φύση δεν μπορεί να παραμείνει σταθερό για πάρα πολύ καιρό. Άλλωστε αν και αποτελεί βασική επιδίωξη του ανθρώπινου είδους να επιζητά την σταθερότητα, τελικά είναι αυτό που προκαλεί σε μεγάλο βαθμό, την αλλαγή. Οι κοινωνικές και οικονομικές αλλαγές στον...

Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/home/newscbm_85032/12/

 

Η επιστήμη του Marketing

Το σύγχρονο Marketing εμφανίστηκε για πρώτη φορά στις αρχές του 20ου αιώνα. Η δημιουργία αυτού που ονομάζουμε "επιστήμη του Marketing" αναπτύχθηκε μέσα από μία σειρά ενεργειών και σε διάφορες χρονικές περιόδους, οι οποίες διακρίνονται σε τρεις διαφορετικές εποχές. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του...

Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/home/newscbm_85032/15/

Οργανόγραμμα

Το οργανόγραμμα αποτελεί ένα δομικό εργαλείο για την διαχείριση μιας οποιασδήποτε επιχειρησιακής μονάδος. Σε αυτό καθορίζονται οι τομείς τα τμήματα και οι θέσεις εργασίας. Στο οργανόγραμμα επίσης καθορίζονται οι ροές του οργανισμού, επικοινωνίες, διαδικασίες, σκοπιμότητες, καθώς και αναμενόμενα "προίοντα" (αποτελέσματα) ανά τομέα, τμήμα, θέση εργασίας.

 

Διαβάστε περισσότερα:

 

 

Αναδιοργάνωση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων

Όλες οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν είναι παρά προεκτάσεις του ατόμου επιχειρηματία και του γνωστικού του γίγνεσθαι. Κυρίως διαμορφώνονται από τον Επιχειρηματία-ηγέτη-manager-παραγωγό και σε δεύτερη μοίρα από μια ολιγάριθμη ομάδα ατόμων, συνεργάτες, στελέχη, υπαλλήλους. BPR Level One...

Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/home/newscbm_85032/15/

Ιστορίες επιτυχίας

Procter & Gamble Η μεγάλη αμερικάνικη βιομηχανία καθαριστικών, σαπουνιών κι διαφόρων άλλων προϊόντων οικιακής χρήσης, η οποία συστάθηκε το 1837 από τον James Gamble (σαπουνοποιό) και τον William Procter (κηροποιό). To 1946 η εταιρεία λανσάρει το Tide, το πρώτο συνθετικό απορρυπαντικό για...

Διαβάστε περισσότερα: https://www.marketingon.eu/home/newscbm_85032/15/